Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک 27هزار پوندی پوگبا برای مبارزه با ویروس کرونا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره فرانسوی باشگاه منچستر یونایتد در سالروز تولدش برای مبارزه با کرونا 27 هزار پوند به یونیسف کمک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته سالروز تولد پل پوگبا ستاره فرانسوی باشگاه منچستر یونایتد است. این هافبک ارزشمند و البته گران قیمت منچستری‌ها امروز 27 ساله شد.  پوگبا قصد دارد تا با جمع آوری 27 هزار پوند، در مسیر مبارزه با بیماری کرونا، کمک رسان باشد. او هدفش را جمع آوری 27 هزار پوند در مسیر مبارزه با کرونا و حمایت از سازمانهای بهداشتی در بحران کرونا اعلام کرده است.

 

ستاره فرانسوی شیاطین سرخ با نشر پستی در صفحۀ رسمی‌اش در اینستاگرام نوشته:«امروز تولدم است و واقعا خوشحالم که خودم، خانواده ام و دوستانم سالم هستیم. البته در حال حاضر همه آدمها در شرایط سلامت نیستند. پاندمیک کرونا برروی سلامت و زندگی بسیاری از افراد از جمله کودکان، تاثیر گذاشته است و تاثیر جهانی این ویروس، به ویژه بر کودکان فقیر و نیازمند خیلی گسترده ووسیع خواهد بود».

در بخشی دیگری از پیام پوگبا در این خصوص آمده است:«با کمک شما، من امیدوارم که امروز بتوانیم 27 هزار پوند جمع کنیم تا به این نبرد کمک کنیم و اگر بتوانیم به این رقم برسیم، من دو برابر این مبلغ را شخصا کمک خواهم کرد. برای مشارکت در این امر خیر به صفحه فیس بوک من مراجعه کنید و مبالغ جمع آوری شده از این مسیر، صرف مبارزه با بیماری کرونا خواهد شد. از حمایت تان متشکرم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала