Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورو 2020 در آستانه تعویق رسمی؟

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گابریله گرواینا می‌خواهد پیشنهاد تعویق انداختن را به یوفا پیشنهاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، گابریله گراوینا رئیس جمهور FIGC در اوایل امروز در مصاحبه با مجری ایتالیایی "اسپورت‌میدیا ست" در مورد از سرگیری لیگ و احتمال به تعویق انداختن مسابقات قهرمانی اروپا در این تابستان صحبت کرد.

اول، گراوینا در مورد اینکه مراحل بعدی لیگ و دیدار آینده با یوفا در روز سه شنبه چیست، صحبت کرد.

ما سعی خواهیم کرد تا به پایان این فصل برسیم. ما فکر می‌کنیم منصفانه‌تر است که تعریف دقیقی از فداکاری‌ها و سرمایه گذاری‌هایی که باشگاه‌ها تاکنون انجام داده‌اند، ارائه دهیم. مشخص است که در مورد فرضیه انعقاد لیگ در پایان جون، مسابقات قهرمانی اروپا یک عامل تبعیض آمیز وجود دارد که سرمایه گذاری‌ها و انتظارات آن بسیار زیاد است. روز سه شنبه ما به موضوع خواهیم پرداخت، موضع ما مشخص است، ما معتقدیم سلامتی و حمایت از آن مهمترین موارد هستند. در حال حاضر ایتالیا دو هفته جلوتر است، دیگران احتمالاً هنوز مقیاس دقیقی از چیزها ندارند. روز سه شنبه ما به یوفا پیشنهاد خواهیم کرد تا قهرمانی اروپا را به تعویق بیندازد."

رئیس FIGC معتقد است که در صورت از سرگیری بازی‌ها در ابتدای ماه می، لیگ می‌تواند قبل از پایان ماه جون به پایان برسد.

او می‌گوید: "این امید است. ما باید روی این فرضیه تقویم کار کنیم بدون اینکه فراموش کنیم فراتر از سری A لیگ‌های مختلفی وجود دارند که باید تعریف خاص خود را داشته باشند. بدون فراموش کردن اتمام مسابقات اروپا. ما 30 جون را به عنوان تاریخ پایان فرضیه فرض کرده‌ایم و همچنین تمدیدهای احتمالی را در نظر می‌گیریم تا در صورت لزوم بتوانیم از آن تاریخ فراتر برویم."

سرانجام گراوینا بحث کرد که آیا بازیکنان باید همین حالا در کنار یکدیگر تمرین کنند یا در قرنطینه بمانند، گفت: "اگر لیگ در ابتدای ماه می از سر گرفته می‌شد، من فعلاً از تمرین کنار می‌کشم. اینها افرادی هستند که مانند ما نیاز به بازیابی انرژی‌های جسمی و روانی دارند. من تکرار می‌کنم، حمایت از سلامت اولویت است، بیایید با هم کنار بیاییم."

شیوع ویروس کرونا سبب شده تا بسیاری از لیگ‌های برتری در سراسر اروپا از جمله سری آ، به منظور کمک به مبارزه با این ویروس به تعویق بیفتند. ایتالیا آسیب دیده‌ترین کشور در اروپا است و اقدامات جدی را در جهت حمایت از مردم انجام داده، از جمله صدور قفل کامل و حکم این که مردم در صورت امکان در خانه بمانند تا سرعت آن گسترش یابد و سعی در حمایت از افراد در معرض خطر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала