Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا مانع هواداران برای تماشای قهرمانی لیورپول

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن‌دایک می‌گوید که می‌ترسد هواداران لیورپول به دلیل کروناویروس، قهرمانی لیگ برتر را نبینند.

به گزارش اسپوتنیک، ویرجیل فن‌دایک می‌گوید اگر شیوع "کروناویروس" متوقف شود هواداران لیورپول با تماشای این تیم برای اولین‌بار پس از 30 سال عنوان قهرمانی لیگ را به دست می‌آورند، تماشا نمایند.

لیگ برتر تا 4 اپریل به تعویق افتاده در حالی‌که لیورپول با 25 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد.

با وجود عدم اطمینان از چگونگی یا اگر این فصل به پایان می‌رسد، ‌فن‌دیک متعهد شده که این عنوان را برای هواداران لیورپول به ارمغان بیاورد.

وی به روزنامه‌های هالندی گفت: "اگر ما آن را در ورزشگاه خالی برنده می‌شدیم و هواداران آنجا نبودند، من برای آنها فرار می‌کردم. بدیهی است، اگر در آنفیلد هیچ هواداری وجود نداشته باشد، این یک ضربه خواهد بود هیچ کس نمی‌خواهد بدون هواداران بازی کند."

فن‌دایک افزود: "تا زمانی که تصمیمی در مورد نحوه ادامه کار از اینجا اتخاذ نشود، فقط باید با آن مقابله کنیم. اما وقتی این اتفاق می‌افتد، ما قطعاً این عنوان را به دست طرفداران خود می‌رسانیم."

پیش بینی می‌شود هفته آینده با نخست وزیر بوریس جانسون، محدودیت‌های بیشتری در مورد محدودیت‌های بیشتر این مسابقات اعمال شود.

روز پنجشنبه یک جلسه لیگ برتر وجود دارد تا در مورد برنامه‌های چگونگی پایان فصل صحبت شود. آنها امیدوار خواهند بود که اطلاعات بیشتری پس از روز سه شنبه داشته باشند، زمانی که یوفا چهار کنفرانس برگزار می‌کند تا آینده فوتبال اروپا در این فصل، از جمله یورو 2020 را تعیین کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала