Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جان انسان‌ها مهم‌تر از هر چیزی است + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در خصوص مبارزه با ویروس کووید 19 صحبت‌های جالب توجهی انجام داد. ستاره یوونتوس و تیم ملی پرتگال از افراد در حال مبارزه با کرونا و تمامی کادرهای درمانی، حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شیوع ویروس کرونا در دنیا، تعطیلی لیگ‌های معتبر اروپا را در پی داشته است. باشگاه یوونتوس ایتالیا نیز از تیم‌های مطرح درگیر با ویروس کروناست. پس از ابتلای دنیله روگانی به کرونا، تمام اعضای این تیم از جمله کریستیانو رونالدو در قرنطینه هستند.

کریستیانو رونالدو که در مادیرای پرتغال قرنطینه خانگی است، در خصوص مبارزه با ویروس کووید 19 پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد:

 "دنیا در حال سپری کردن لحظات حساسی است که این لحظات حساس، نهایت دقت و توجه همه ما مردم را می‌طلبد. امروز نه به عنوان یک فوتبالیست بلکه به عنوان یک پسر، پدر و انسانی که از شیوع و گسترش ویروس کرونا در دنیا نگران است، با شما صحبت می‌کنم. دنبال کردن توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی (WHO) و ارگان‌های دولتی برای کنار آمدن با شرایط کنونی اهمیت زیادی دارد. حفاظت از جان انسان‌ها باید مهم‌تر از هر چیزی باشد. با تمام کسانی که نزدیکان خود را در این شرایط از دست داده‌اند، همدردی می‌کنم و از کسانی که مثل هم‌تیمی‌ام دنیله روگانی در حال مبارزه با این ویروس هستند، می‌خواهم محکم و قوی باشند. همچنین حمایت‌های من از تمام کادرهای درمانی که برای نجات جان دیگران، خود را در معرض خطر قرار داده‌اند، ادامه دارد. "

View this post on Instagram

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on


 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала