Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز کانسلو به بارسا

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر ژائو کانسلو Футбол. Лига чемпионов. Матч "Зенит" - "Валенсия"
ژائو کانسلو    Футбол. Лига чемпионов. Матч Зенит - Валенсия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کانسلو مدافع منچسترسیتی با استفاده از پپ‌گواردیولا چراغ سبز به بارسلونا نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی پس از ممنوعیت در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است در تابستان با یک دیدار خارج از کشوری روبرو شود و به بارسلونا اجازه سودآوری دهد.

بارسلونا از زمان جدایی دنی‌آلوز در سال 2016، مشکلاتی را در خط دفاعی داشته است.

الیکس ویدال، نلسون سمدو و سرجی روبرتو همه در تسویه حساب موقعیت‌های خود به عنوان بازیکنان ترکیب ابتدایی ناکام بوده‌اند. اولی به دیپورتیوو آلاوز عزیمت کرده در حالی که دو نفر دیگر به رقابت زیر نظر کیکه‌ستین  ادامه می‌دهند.

مصدومیت "سرجی روبرتو" باعث شد تا چند بار از ناحیه نلسون سمدو دروازه تیمش باز شود، اما بازیکن ملی‌پوش پرتگالی همانطور که از او انتظار می‌رفت، تحویل گرفته نشده است. اکنون ستین از هیئت مدیره بارسلونا خواسته که تابستان امسال به عقب برگردد و به نظر می‌رسد تقاضا بیشتر از عدم پذیرش باشد.

ال‌دسمارکو گزارش داده که در صورت تحقق علاقه‌مندی کاتالان‌ها به ژائو کانسلو مدافع منچسترسیتی، می‌تواند این بازیکن به خاطر بارسا منچستر را ترک کند. بازیکن سابق یوونتوس یکی از گزینه‌هایی است که آبی پوشان علاوه بر امثال جوشوا کیممیچ، ریکاردو پریرا و آدامه تراوره به دنبال آن بودند.

کانسلو فقط یک فصل در ورزشگاه اتحاد بوده اما او از بهترین‌ روزهای خود فاصله گرفته است. این بازیکن به طور مرتب به خاطر کایل واکر نیمکت نشین می‌شود و به دلیل عدم حضور بنجامین مندی، مجبور شد در موقعیتی مانع از سمت چپ به میدان برود. با این گفته، او فقط 24 بازی در این فصل انجام داده، بدون اینکه به هیچ گلی کمک کند.

پپ گواردیولا علناً اظهار داشت كه اگر خواست چنین بازیکنی، اجازه عزیمت دارد. منچسترسیتی برای تعویض معامله با دانیلو و مقداری پول نقد، کانسلو را وارد کرد و ارزش این معامله را 65 میلیون یورو یا حتی بیشتر گرفت. با وجود پرداخت هزینه‌های زیاد برای دفاع راست، بارسا می‌تواند مرد خود را با چیزی در حدود 50 میلیون یورو بدست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала