Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناگلزمن: صعود حق مان بود؛ مورینیو: صعود حق شان بود

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربیان دو تیم لایپزیگ و تاتنهام پس از بازی شب گذشته این دو تیم در نشست خبری حاضر شدند.

به گزارش اسپوتنیک،  در جریان پیروزی 3-0 لایپزیگ مقابل تاتنهام، ناگلزمن به جوان ترین سرمربی تبدیل شد که به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، راه پیدا می کند. 

به گزارش UEFA، ناگلزمن پس از این پیروزی گفت: 

 "این لحظه بزرگی برای تاریخ باشگاه، من و تیم جوانم است. مخصوصا به خاطر این که کاملا سزاوار صعود به مرحبه بعد بودیم. در هر دو بازی توانستیم به خوبی مسابقه را مدیریت کنیم. 4 گل به ثمر رساندیم هیچ گلی دریافت نکردیم. خیلی از این وضعیت خوشحالم. داشتن یک عملکرد بی نقص در بازی کار سختی است، چون همیشه اشتباهاتی وجود دارد این چیز ها در فوتبال طبیعی است. به نظرم کنترل خوبی روی دو بازی داشتیم. امروز اما فکر می کنم تاتنهام کمی بهتر بازی را کنترل کرد، چون ما توپ های زیادی را از دست دادیم."

ناگلزمن ادامه داد: 

"در 10 دقیقه نخست نیمه دوم، کمی تنبل ظاهر شدیم. اما پس از آن توانستیم قدرت خود را به دست بیاوریم و شانس های بیشتری خلق کنیم. اگر کمی بیشتر تلاش می کردیم، می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. اما همین نتیجه هم خوب است و کاملا راضی ام. داشتن تیمی با چنین اعتماد به نفس بالایی باعث خوشحالی من است. "

سرمربی جوان افزود: 

 "عملکردی مشابه آژاکس پارسال؟ دعا می کنیم که بتوانیم اینکار را انجام دهیم! بستگی به خیلی چیز ها دارد، مثل عملکردمان در لیگ. تیم جوانی داریم و همیشه اوضاع آنطوری که می خواهیم پیش نمی رود و بعضی وقت ها با شکست هایی هم رو به رو می شویم. سعی می کنیم بهترین عملکرد را هم در اروپا و هم در بوندس لیگا داشته باشیم و پس از آن با توجه به حریفی که در یک چهارم مقابل مان قرار خواهد گرفت، خواهیم دید چه چیزی اتفاق می افتد و طبیعی است که باز هم برای موفقیت در این رقابت ها تلاش کنیم. "

در همین حال ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام نیز پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

سرمربی تاتنهام که با کوله باری از مصدومان تیمش را به زمین فرستاده بود، پس از بازی مصاحبه‌ای با BT Sport داشت:

قبول شکست

"ببینید، درست است که دیروز خوشبین بودم؛ باید همیشه چنین دیدی داشته باشم. اگر دید مثبتی نداشته باشید، بهتر است اصلا سراغ بازی نیایید. بله، همه ما باور داشتیم ولی می‌دانستیم در این لحظه کارمان خیلی سخت است. آن‌ها تیم بسیار قدرتمندی هستند. گلزنی در این مقطع برای ما دشوار است. آن‌ها از نخستین اشتباهات ما به گل رسیدند و بعد کار خیلی سخت شد. قوای جسمانی‌شان باورکردنی نبود؛ مدافعان‌شان در نبردها برنده می‌شدند و بازی را متوقف کردند. آن‌ها در حملات خیلی سریع هستند و هر لحظه می‌توانستند به ما ضربه بزنند. لایپزیش لایق صعود به دور بعد بود. "

رضایت از بازیکنان 

"اگر انتقادی از برخی بازیکنانم داشته باشم، این را خصوصی بیان می‌کنم. آن‌ها تلاش کردند توان خود را به کار بگیرند. ما اشتباه کردیم؛‌ اشتباهاتی که پس از مسابقات پیشین به تحلیل آن‌ها پرداختیم. هرگز به خاطر مقداری سختی، بازیکنان را سرزنش نمی‌کنم. سر و کله زدن با بازیکنانی که نمی‌توانند پتانسیل خود را نشان بدهند برای من دشوار است، نه بازیکنانی که نهایت توان‌شان را به کار گرفته‌اند. حامی شاگردانم هستم. نیازی نیست کسی را سرزنش کنیم. در هر بازی مصدومیتی برای ما رخ می‌دهد. این اتفاق به صورت بی وقفه در فصل جاری برای ما تکرار شده است. به نیمکت امشب‌مان نگاه کنید؛ شرایط خیلی سخت بود و من نمی‌توانم بازیکنان را سرزنش کنم. "

پروژه بازسازی در تابستان؟ 

"فکر نمی‌کنم این تابستان بازسازی عظیمی داشته باشیم، مگر این که در مسابقات یورو اتفاقی بیافتد. (موسی) سیسوکو، (هری) کین و سون (هیونگ مین به تمرینات تیم) برگشته‌اند و این بسیار حائز اهمیت است. می‌توانم بگویم با بازگشت همین بازیکنان مصدوم، در فصل بعد پیشرفت خواهیم کرد. در سایر پست‌ها هم همین طور ولی فعلا قصد ندارم در این رابطه با شما صحبت کنم."

تاپ فور

"اگر همین ترکیب امروز را در اختیار داشته باشیم، کارمان خیلی سخت است. حالا مسابقاتی در پیش داریم و باید بجنگیم. بازیکنان برای کنار آمدن با محدودیت‌هایی که با آن‌ها مواجه هستیم باید خیلی قوی باشند. هیچ یک از بازیکنان مصدوم ما قبلا از بازی روز یکشنبه بر نمی‌گردند.  "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала