Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ فینال کوپا‌دل‌ری به تعویق افتاد

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгроки команды Athletic Bilbao празднуют победу над FC Barcelona
Игроки команды Athletic Bilbao празднуют победу над FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل شیوع ویروس‌کرونا بازی فینال کوپادل‌ری به تعویق افتاد.

به گزارش اسپوتنیک، فینال کوپا دل‌ری که قرار بود بین تیم‌های اتلتیک‌بیلبائو و رئال‌سوسیه‌داد به دلیل شیوع کروناویروس از تاریخ 18 اپریل به تعویق افتاد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا تعویق بازی چهارشنبه شب آینده فینال کوپادل‌ری که قرار است در ورزشگاه کارتوجای شهر سویا برگزار شود، را رسما تأیید کرد.

به اتفاق آرا موافقت شد كه هواداران باید بتوانند در این مسابقه حضور یابند و بنابراین بازی در پشت درهای بسته گزینه‌ای بهتر نبود.

فوتبال اسپانیا با نحوه برخورد بهتر با ویروس‌کرونا مغایرت دارد، خاویر تباس رئیس لالیگا، به تعویق انداختن مسابقات را موکول نکرده مگر اینکه آنها از متخصصین پزشکی درباره شیوع بیماری اطلاع دریافت کنند، اما تمام فوتبال خارج از دو بخش برتر بوده است. فدراسیون فوتبال اسپانیا به مدت دو هفته به حالت تعلیق درآمد.

بسیاری از باشگاه‌ها و اتحادیه بازیکنان اسپانیایی AFE تماس گرفته‌اند که اگر قرار باشد بازی‌ها پشت درهای بسته انجام شود، مسابقات را به کلی موکول می‌کنند.

در ادامه بیانیه‌ای لالیگا در روز سه شنبه آمده که تمام مسابقات این کشور برای دو هفته آینده پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

این لیگ از پروتکل شورای ورزشی اسپانیا پیروی می‌کند که تمام مسابقات ورزشی چه حرفه‌ای و چه غیر حرفه‌ای پشت درهای بسته بازی شود.

این اقدامات از اقدامات مشابه در ایتالیا (جایی که اکنون هیچ ورزشی به دلیل تعطیل شدن تا اوایل اپریل برگزار نمی‌شود) و فرانسه پیروی می‌کند، در حالی که اقدامات در میان تعدادی از ملل دیگر در دست است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала