Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مذاکره یونایتد با تاتنهام برای جذب هری کین

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هری کین
هری کین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند برای به خدمت گرفتن کاپیتان تاتنهام با سران این باشگاه وارد مذاکره شوند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «میرر»، اد وودوارد، مدیر اجرایی ارشد باشگاه منچستریونایتد در حال برنامه‌ریزی برای آغاز مذاکرات با باشگاه هستند تا بتوانند هری کین را به الدترافورد بیاورند. مدیر ارشد شیاطین سرخ قرار است به زودی با دنیل لوی رییس باشگاه تاتنهام دیدار کند و با او درباره احتمال انتقال کاپیتان و ستاره بزرگ اسپرز به یونایتد در تابستان پیش رو مذاکره کند.

England's Harry Kane plays with a toy rooster during the national soccer team's training session in St. Petersburg, Russia, July 10, 2018. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پایان مشکلات آقای خاص، بازگشت کین به تمرینات+عکس

شیاطین سرخ از ماه‌ها پیش در تلاش جذب این ستاره تانتهام بوده و اکنون بار دیگر گمانه‌زنی درباره آینده کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس آغاز شده است. از سوی دیگر اوله گنار سولسشر که در ماه جنوری نتوانست مهاجم مورد علاقه‌اش ارلینگ هالند را به اولدترافورد بیاورد، اکنون به مدیریت باشگاه فشار آورده و خواهان اضافه شدن یک مهاجم برجسته به جمع بازیکنان خود است.

تاتنهام اما حاضر به فروش این ستارۀ آینده‌دار خود نیست و آقای خاص علاقه زیادی به هری کین دارد و به مدیریت باشگاه اعلام کرده که قصد دارد تیم خود را حول محور این مهاجم گلزن انگلیسی بازسازی کند. در این میان اما مدیر ارشد باشگاه منچستریونایتد بدون شک کار دشواری در پیش خواهد داشت چرا که لوی به عنوان مذاکره‌‌کننده‌ای سرسخت و باهوش شناخته می‌شود که به هیچ عنوان نمی‌توان او را وادار به کاری کرد که علاقه‌ای به انجامش ندارد.

این در حالیست که هری کین مهاجم تاتنهام از ابتدای سال جاری میلادی که برای مداوای همسترینگ خود مجبور به جراحی شد، قادر به حضور در مسابقه ای نبوده است.  روند ریکاوری  این بازیکن اما زودتر از حد انتظار پیش رفته و امروز به تمرینات این تیم اضافه شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала