تلفات ایتالیا ناشی از کرونا به شدت افزایش میابد

© Depositphotos.com / zx6r92کرونا ایتالیا
کرونا ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا به 463 نفر رسیده و تعداد مریضان کرونا در این کشور تقریباً به 2 هزار نفر افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، آنجیلو بورلی، رئیس خدمات دفاع مدنی ایتالیا، اظهار داشته است: « روزانه تعداد عمومی مریضان كرونا ویروس در ایتالیا تقریبا به 2 هزار نفر و تعداد قربانیان آن تقریبا به 100 نفر افزایش میابد».

کرونا ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
ایتالیا در سطر اول مرگ کرونا قرار گرفت

بورلی در یک جلسه توجیهی گفت: " 102 مریض ما بهبود یافته اند، و حالا تعداد آنها به 724 نفر رسیده است. باید یاد آور شد که تا کنون 463 نفر از کرونا جان دادند". به گفته وی، مجموع کسانی که از این مرض در ایتالیا جان داده اند و بهبود یافته اند، به 9172 نفر رسیده است.

چندی قبل، به اساس گزارشات، 7375 فرد مبتلا به کرونا بودند. روز یکشنبه، تعداد مبتلایان به 1.5 هزار نفر افزایش یافت و 133 تن مبتلا به کرونا جان دادند.

در همین حال، کشورهای بیشتری در حال اعمال محدودیت‌هایی به منظور جلوگیری از گسترش این ویروس هستند. طی چند ساعت گذشته، فرانسه برگزاری تجمعات بیش از هزار نفر را ممنوع کرد. عربستان سعودی همه مدارس و دانشگاه‌ها در این کشور را تعطیل و ایالت اورگان آمریکا هم وضعیت اضطراری اعلام کرد.

مقامات در جنوب ایتالیا هم هشدار داده‌اند صدها هزار شهروند که در شمال این کشور کار می‌کردند یا درس می‌خواندند، نباید به شهرهایشان بازگردند، اما مردم همچنان در حال بازگشت از میلان هستند. آن‌ها ماسک به چهره زده‌اند، اما کسی از آن‌ها تست ابتلا به  COVID-19 نمی‌گیرد.

در ایتالیا

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала