Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک عکس تلخ ؛ شاعر فوتبال با دستانی بسته در انتظار زندان

© Саид Царнаев /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدینیو Футбол. РФПЛ. Матч "Ахмат" - "Амкар"
رونالدینیو Футбол. РФПЛ. Матч Ахмат - Амкар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دنیای فوتبال در طی دو روز گذشته درگیر یک ماجرای عجیب بخاطر دستگیری رونالدینیو فوق ستاره سابق دنیای فوتبال در کشور پاراگوئه است.

به گزارش اسپوتنیک، روز 5 شنبه شنبه بود که گزارش شد رونالدینیو همراه با برادرش بخاطر اسفتاده از پاسپورت های جعلی در کشور پاراگوئه در این کشور دستگیر شدند.

وی پس از یک روز بازجویی و صحبت با دستگاه قضایی این کشور، تاکید کرد که این پاسپورت ها را در حین ورود به این کشور به آنان به عنوان هدیه و افتخار داده اند و او از این ماجرا بی خبر بوده است.

سپس رونالدینیو برای ساعاتی آزاد شد، اما روز گذشته او مجددا توسط پلیس دستگیر شد تا در دادگاه حاضر شود. حالا رونالدینیو که فهمیده چه اشتباهی انجام داده است، در انتظار حکم قاضی است که بدون شک او باید منتظر خبر بدی باشد.

وکلای رونالدینیو نیز در دادگاه به دفاع از این بازیکن پرداختند و از قاضی خواسته اند به جای زندانی کردن این اسطوره برزیلی، برایش جریمه نقدی در نظر بگیرند، ولی ظاهرا رونالدینیو باید تا پایان پرونده اش در زندان بماند.

تصویری که خبرگزاری های پاراگوئه منتشر کردند، نشان میدهد رونالدینیو در حالی که دستمالی را به دستش بسته تا دستان دستبند زده اش معلوم نشود، در حال رفتن به دادگاهی در کشور پاراگوئه است.

تصویر تلخی که برای فوتبالیست پر افتخار برزیلی که او را شاعر فوتبال میدانند، اصلا جالب نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала