Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال برگزاری پی اس جی – دورتمند بدون حضور تماشاگر

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه فرانسوی مدعی است احتمال دارد دیدار چهارشنبه شب پاریسن جرمن و دورتمند در لیگ قهرمانان و پشت درهای بسته برگزار شود.

به گزارش اسپوتینک، چهارشنبه شب دور دور برگشت رقابت های مرحله یک هشتم نهای لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پی اس جی در پارک دو پرنس میزبان دورتمند آلمان خواهد بود.

پاریسی ها در بازی رفت مسابقه را دو بر یک به حریف باخته اند و در این بازی برای بازگشت و صعود نیاز مبرمی به هواداران خود خواهند داشت.

در همین حال روزنامه لوپاریزین فرانسه میگوید به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور فرانسه احتمال برگزاری این مسابقه پشت درهای بسته وجود دارد.

هر چند تا کنون یوفا در این خصوص هیچ تصمیم رسمی نگرفته است، اما با توجه به این که تا کنون 949 نفر به کرونا مبتلا شدند و 19 نفر نیز در فرانسه جان خود را از دست دادند، این احتمال وجود دارد.

با این حال خبر خالی بودن ورزشگاه پارک دو پرنس به هیچ عنوان برای پاریسی ها خبر خوشایندی نیست، زیرا آنان میتوانند به لطف حمایت از هواداران خود به فکر شکست دورتمند و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشند، اما اگر این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود، کار آنان آسان نخواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала