Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال 1 – وستهام 0؛ شکست ناپذیری توپچی‌ها ادامه دارد+عکس

© REUTERS / ANTON VAGANOVОливье Жиру (нет на фото) забил первый гол в финальном матче Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Оливье Жиру (нет на фото) забил первый гол в финальном матче Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسنال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر در ورزشگاه امارات برابر وستهام به پیروزی رسید.

به گزارش اسپوتنیک، آرسنال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، در ورزشگاه امارات میزبان وستهام بود و در پایان 90 دقیقه با نتیجه خفیف 0-1 موفق به شکست این تیم شد.

در این دیدار آرسنال نمایش خوبی داشت و در نیمه نخست چندین بار تا باز کردن دروازه حریف پیش رفت، اما این موقعیت‌ها با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید و شاگردان آرتتا با تساوی راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم آرسنال باز هم تیم برتر بود و بازی بهتری نسبت به وستهام به نمایش گذاشت. این تیم در نهایت موفق شد در دقیقه 78 دروازه وستهام باز کرده و از این تیم پیش بیفتد.

View this post on Instagram

A post shared by TheArsenalReview.com (@thearsenalreview) on

الکساندر لاکازات، مهاجم فرانسوی توپچی‌ها موفق شد تا تک گول آرسنال را به ثمر رسانده و سه امتیاز این دیدار را در حساب شاگردان آرتتا واریز کند.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 0-1 به سود آرسنال به پایان رسید.

با این نتیجه آرسنال 40 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده نهم جدول قرار گرفت و وستهام با 27 امتیاز در رده شانزده جا خوش کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала