Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی‌های اینتر-ختافه و والنسیا-آتلانتا پشت درهای بسته

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر
اینتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازی‌های اینتر- ختافه و والنسیا - آتالانتا از سوی یوفا پشت درهای بسته انجام می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، یوفا تأیید کرد که دیدارهای تیم‌های والنسیا - آتالانتا و اینتر - ختافه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد اما هیچ اشاره‌ای به بازی یووه - لیون، رُم - سویا یا بارسلونا - ناپولی نشده است.

San Siro stadium in Milan, Italy - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی: بازی ناپولی – اینتر به خاطر کرونا لغو شد

در بیانیه‌ای یوفا آمده است: "به دنبال تصمیماتی که مقامات ایتالیا و اسپانیا به ترتیب گرفته‌اند و اقدامات مربوط به ویروس کروناویروس را انجام داده‌اند، دو مسابقه باشگاهی یوفا در هفته آینده طبق برنامه ریزی انجام می‌شود اما پشت درهای بسته".

این بیانیه می‌افزاید: "در مرحله دوم دور شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا والنسیا - آتالانتا در 10 مارچ و در مرحله دوم دور شانزدهم لیگ اروپا اولین بازی اینتر - ختافه در 12 مارچ هستند.

یوفا اضافه کرده: "مسابقات لیگ جوانان یوفا که قرار است هفته آینده در ایتالیا برگزار شود، مطابق تصمیمات اتخاذ شده از سوی مقامات ایتالیایی، پشت درهای بسته برگزار می‌شود. هر گونه به روزرسانی بیشتر در مورد سایر مسابقات رقابت‌های یوفا در موعد مقرر در UEFA.com منتشر می‌شود."

تیم‌های دیگری نیز در رقابت‌های اروپا شرکت دارند که به دلیل شیوع کروناویروس می‌توانند تحت تأثیر لغو بازی قرار بگیرند.

هنوز مشخص نیست که آیا هواداران رُم و ناپولی به ترتیب می‌توانند به سویا و بارسلونا سفر کنند یا اینکه یوونتوس - لیون و رُم - سویا پشت درهای بسته خواهند بود؟

جای تعجب است که هیچ اشاره ای نشده، زیرا یووه - لیون در لیگ قهرمانان و رُم - سویا در لیگ اروپا در مهلت 3 اپریل قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала