Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیاگو سیلوا و مسی؛ عاشق و معشوقی که می‌توانند در بارسا به هم برسند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو سیلوا
تیاگو سیلوا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیاگو سیلوا مدافع برزیلی پی اس جی در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد، هم خود این مدافع و هم مسی مایل به حضور وی در بارسا هستند.

به گزارش اسپوتنیک، سیلوا که از سوی باشگاه پاریسی پیشنهاد تمدیدی به او ارائه نشده است این مسئله می‌تواند به معنای پایان دوران حضور تیاگو در پی اس جی باشد.

 شایعات زیادی در مورد مقصد بعدی تیاگو به گوش می رسد اما "پل تونیه تو"، ایجنت او در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که با باشگاهی وارد مذاکره نشده است:« تمایل تیاگو ماندن در پاریس است ولی این به او بستگی ندارد. اگر پیشنهاد تمدید نرسد، قطعا باید به فکر یک تیم دیگر باشیم. او نسبت به میلان علاقه قلبی دارد ولی تماسی با این باشگاه برقرار نشده است. باشگاه های دیگری نیز به تیاگو علاقه مندند ولی هیچ مذاکره ای تا به امروز صورت نگرفته است.»

 موندودپورتیوو نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا اما ادعا کرد که سران این باشگاه نیم نگاهی به تیاگو دارند. بارسا که برای فصل بعد به یک مدافع میانی جدید نیاز دارد، با جذب تیاگو به مدافعی باتجربه و تضمینی دست پیدا خواهد کرد اما مشکل، سن بالای تیاگو است. او با 35 سال سن در کنار پیکه 33 ساله، خط دفاعی بارسا را مسن تر از همیشه خواهند کرد.

تیاگو همواره از لیونل مسی تحسین کرده و نزدیکان او می گویند که دوست دارد پیش از بازنشستگی بازی کنار مسی را تجربه کند و با توجه به اینکه مسی از بارسا جدا نخواهد شد این آرزوی تیاگو تنها در بارسلونا محقق می شود.

در همین حال طبق ادعای این نشریه، لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا هم علاقه زیادی به رخ دادن این انتقال دارد. مسی معتقد است حضور این بازیکن باتجربه در رختکن بارسلونا به سود آنها خواهد شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала