Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد مورینیو از هواداران در مورد پاروت

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید برخی از هواداران نمی‌دانند تروی پاروت چگونه است.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو گفته است كه برخی از هواداران تاتنهام كه ​​خواستار دریافت زمان بازی "تروی پاروت" هستند، حتی نمی‌دانند این بازیکن چه چیزی به نظر می‌رسد.

مورینیو تحت فشار زیادی قرار دارد که به بازیکن 18 ساله بازی می‌دهد زیرا اسپورز از هر مهاجمی شناخته شده دیگر بر حذر است و هری‌کین و سون هونگ مین مصدوم هستند. پاروت یک گلزن پرکار در سطح جوانان است و قبلاً نیز برای جمهوری ایرلند بازی کرده اما هنوز 90 دقیقه کامل برای تیم اول بازی نکرده است.

مورینیو مرتباً پیام خود را تکرار می‌کند که پاروت آماده ورود و جایگزین کین یا سون نیست، اما این باعث نمی‌شود طرفداران اسپورز چشم به نوجوان داشته باشند.

مورینیو می‌گوید: "این جهانی است که بسیاری از مردم حتی نمی‌دانند که آیا تروی موهای بلندی دارد یا موهای کوتاه دارد، در مورد او صحبت می‌کنند: تروی، تروی، تروی، تروی، او باید بازی کند. روز گذشته یک پسر پشت سر من روی یک نیمکت نشسته بود: بازی تروی، بازی تروی. فکر نمی‌کنم او تروی را می‌شناسد."

آن روز مورینیو با پاروت بازی کرد اما تیمش در مدت سه دقیقه بازی تساوی را با حساب 3-2 به وولوز باخت. او روز دوشنبه یک پیام واضح برای بازی در ترکیب زیر 23 سال را داد تا ثابت کند که چرا از هم تیمی‌های خود جلوتر است، کاری که او در گل 45 دقیقه‌ای خود با یک گل انجام داد. این پیامی است که مورینیو در حال تکرار شدن است، زیرا با مسئله‌ای مشابه با اسکات‌مک تومینی در منچستر یونایتد روبرو شده است. مورینیو شباهت‌ها را در نگرش این زوج مشاهده می‌کند و امیدوار است که نتیجه نهایی یکسان باشد.

او می‌گوید: "من از نحوه عملکرد او بسیار خوشحال شدم و در مورد گلی که او به ثمر رساند صحبت نمی‌کنم. من قبل از بازی به او گفتم، هر وقت با بچه‌های سن خود بازی می‌کنید، باید به همکاران خود نشان دهید که چرا شما ممتاز هستید. چرا شما هر روز در تیم اول تمرین می‌کنید و برخی از آنها اینطور نیستند، آنها هنوز در سن گروه هستند. زیرا این کاری بود که او انجام نمی‌داد. هربار که با بچه‌ها بازی می‌کرد با ذهنیت بازی می‌کرد."

مورینیو در ادامه افزود: "من نباید اینجا باشم یا من خیلی خوب هستم که اینجا باشم یا اینجا جایی نیست که می‌خواهم بازی کنم و این یک فرایند آموزشی است که حاصل می‌شود."

وی گفت: "من مشكلی برای گفتن ندارم زیرا می‌دانم كه وی تأیید می‌كند من دقیقاً همان حرف‌ها را با اسكات‌مك تومنای داشتم. لحظه ای که ما شروع به تغییر او کردیم، خیلی چیزها برای او تغییر کردند و هر بار که به تیم می‌رفت بهترین بود."

وی در این باره افزود: "او در همه چیز بهترین، بهترین در نگرش، بهترین شخصیت بود. این روش شما با بچه‌ها کار می‌کند و اگر در این نسل‌ها، بچه‌ها، آنها زندگی بسیار ساده دارند، فکر می‌کنم دیدن یک طرف از آموزش نیز بخشی از آموزش است. بنابراین فکر می‌کنم وقتی همه چیز به صورت مرحله به مرحله اتفاق بیفتد، تروی حتی قوی‌تر و قوی‌تر خواهد شد و نه بلافاصله. زیرا او فوراً آماده نیست. بنابراین این یک فرایند است."

آقای خاص می‌افزاید: "بنابراین فردا اگر او بازی کند و او گل پیروزی را بزند و او صفحه پشتیبان روزنامه‌های شما باشد، هیچ چیز تغییر نمی‌کند. هفته بعد او دوباره به بازی برای زیر 23 سال می‌رود. همه چیز یک روند است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала