Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایگواین در صدر فهرست خریدهای بیلبائو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ایگواین
ایگواین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه اتلیتک بیلبائو قصد دارند گونسالو ایگواین را به خدمت بیگرند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، باشگاه اتلتیک بیلبائو نسبت به خدمت گرفتن گونسالو ایگواین از یوونتوس علاقه‌مند است و با توجه به اینکه اصالت پدربزرگ این مهاجم آرژانتینی به باسک فرانسه بازمی‌گردد، این می‌تواند به عملی شدن انتقال این بازیکن به این باشگاه ایالت باسک کمک کند.

ایگواین - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستایش خاص ایگواین از ستاره یوونتوس

قرارداد کنونی ایگواین در پایان ماه جون 2021 به پایان می‌رسد و به نظر نمی‌رسد باشگاه یوونتوس نسبت به تمدید قرارداد او اقدام کند. در کنار این جایگاه مائوریتزیو ساری هم که به این مهاحم آرجنتینی اعتقاد زیادی دارد، در یوونتوس متزلزل است و برای همین سخت است که بشود آینده‌ای را برای گونسالو در یوونتوس متصور شد.

ایگواین که از سال 2016 عضو یوونتوس است، فصل گذشته به طور قرضی در تیم‌های میلان و چلسی بازی کرد و با انتخاب مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید بانوی پیر، با این سرمربی ایتالیایی از چلسی به یووه بازگشت. در تابستان اخیرشایعات زیادی در خصوص احتمال جدایی وی از جمع راه‌راه پوشان تورین وجود داشت اما این مهاجم 32 ساله در نهایت در این تیم ماندنی شد.

او که در فصل جاری در 33 بازی از رقابت‌های مختلف 8 گل‌زده و 8 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، بین سال‌های 2007 تا 2013 برای رئال مادرید بازی می‌کرد و در 264 بازی 121 گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала