Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان بازیکن سابق یوونتوس از بازگشت پوگبا به این تیم+عکس

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد سیسوکو، بازیکن اسبق یوونتوس مدعی است که پوگبا به یوونتوس باز خواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک، پُل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد شدیداً مورد توجه باشگاه‌های رئال مادرید و یوونتوس قرار دارد و هر دو باشگاه در تابستان برای حذب این بازیکن تلاش خواهند کرد.

پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پوگبا: جام قهرمانی در دست لیورپول‌ها است

بازیکن سابق یوونتوس اما مدعی است که این بازیکن به این تیم بازخواهد گشت و از این موضوع مطمئن است.

محمد سیسوکوی 35 ساله که بازنشستگی خود را در جنوری از فوتبال اعلام کرد، در مورد پوگبا با دیلی میل صحبت کرد.

سیسوکو در این مورد گفت:« من فکر می کنم او به یوونتوس باز خواهد گشت. او به دلیل موقعیت هایی که پیش آمده است برمی گردد. همه چیز نشان می دهد که او منچستر و انگلیس را ترک خواهد کرد و یوونتوس باشگاهی است که او را می شناسد و جایی که او بدون قید و شرط دوستش دارد و احترام گذاشته است.»

این در حالی‌ست که این بازیکن بازی‌های زیادی را در این فصل به دلیل مصدومیت از دست داد و باشگاه یونایتد با این شرایط اجازه فروش این بازیکن را خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала