Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی و راموس رهبران ال‌کلاسیکو؛ بارسا در تلاش کنترول مادرید

© AP Photo / Emilio MorenattiEl capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico'
El capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico' - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال‌مادرید و بارسلونا امشب در یک بازی هیجان و پرتماشاگر در سانتیاگو برنابئو برابر هم صف آرایی می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم رئال‌مادرید امشب در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو از ساعت 12:30 شب به وقت کابل میزبان بارسلونا در 180مین ال‌کلاسیکو در لالیگا است.

Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نظر سنجی اسپوتنیک ؛ نتیجه ال کلاسیکو را پیش بینی کنید

این یک فصل پرنعمت برای هر دو طرف نبوده و دو تیم با مشکلات (روشن و پنهان) بر سر جدول لیگ در ماه‌های اخیر حاکمیت داشته اند.

با این وجود چنان که اغلب اوقات اتفاق می‌افتد، ممکن است برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ تاثیر گذار باشد.

در این گزارش ترکیب دو تیم را پیش از بازی به بررسی می‌گیریم.

 

دروازه بان

ترشتگن

ناجی بارسا در این فصل بیش از چند مورد، این ملی پوش آلمانی ممکن است نتواند مانوئل نویر را در رده ملی عقب بزند اما در مقابل او فقط لیونل مسی در حال حاضر در نیوکمپ از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

مدافعان

فرلاند مندی

این ستاره 24 ساله به سرعت به اولین انتخاب زین الدین زیدان بدل شد در حالی که مارسلو رو به محو شدن دارد. عملکرد او در دربی مادرید ماه گذشته برجسته فصل تاکنون بود.

سرخیو راموس

هیچ بازیکنی نسبت به او ابر قهرمانِ لالیگا حضور بیشتری در ال‌کلاسیکو نداشته است. او این هفته برای 44مین دیدار خود مقابل بارسلونا به عنوان بازیکن رئال‌مادرید بازی خواهد کرد اما پنج کارت سرخ نیز در این بازی‌ها برای او یادگار است.

کلمنت لنگله

یکی از معدود بازیکنان ثابت بلوگرونا در طول فصل پر فراز و نشیب بوده که با هموطن‌اش ساموئل امتیتی در ​​نبرد است تا با جرارد پیکه تحت نظر مربی جدید کیکه ستین  حضور داشته باشد که در این شکی نیست.

دنی کارواخال

در حالی که بارسلونا به چرخش "نلسون سمدو" و "سرجی روبرتو" ادامه می‌دهد، دانی کارواخال همچنان به عنوان بازیکن اصلی در پایتخت مادرید به میدان می‌رود و تا کنون چهار پاس گل در لالیگا داشته و همچنین از هر مدافع دیگر مادرید (47) تکل بیشتری روی بازیکنان حریف انجام داده است.

 

هافبک‌ها

کاسمیرو

احتمالاً مهمترین بازیکن مادرید در فصل جاری به عنوان بخشی از مجموعه عملی جدید زیدان است. ستاره برزیلی با بیشترین تکل (79) و همچنین دومین رهگیری (48) لالیگا را در اختیار دارد.

کروس

این ستاره آلمانی پس از انتقال به اسپانیا برای اولین بار (در حالی که مناسب بود) از بازی حذفی لیگ قهرمانان رئال اخراج شد. انتظار می‌رود این هفته برای پانزدهمین ال‌کلاسیکو خود بازگردد و از حضور وی استقبال می‌شود.

بوستکس

هافبک اسپانیایی در دوران والورده برجستگی خود را از دست داده بود اما تحت نظر سرمربی جدید دوباره به روزهای خوبش برگشته است. ستین به او کمک کرده که قوام خود را دوباره پیدا کند زیرا باور دارد که او یک بازیکن مهم برای فلسفه تیم است.

 

مهاجمان

گریزمان

این بهترین موقعیت او نیست که در جناح چپ پوشیده بود، اما هنوز هم موقعیتی که او در هنگام شکل گیری خط MSG با لیونل مسی و لوئیز سوارز (قبل از مصدومیت زانو) عملکرد خوبی داشته است.

بنزما

یک رهبر "پیچیچی" تا زمانی که مسی از مصدومیت برگشت و مجدداً صدر جدول گل‌زنان را به خود اختصاص داد، بنزما اندکی افت کرده اما در ال‌کلاسیکو تاریخ زیادی دارد.

مسی

آیا این ابرستاره واقعاً نیاز به توضیح بیشتر دارد؟

با انتخاب‌های ما موافقید؟ چه کسی ترکیب شما را می‌سازد؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала