ادامه تهدیدات به آدرس آژانس خبری اسپوتنیک ترکیه

© Sputnik / Aleksander Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر ادامه تهدیدات به آدرس آژانس خبری اسپوتنیک ترکیه
ادامه تهدیدات به آدرس آژانس خبری اسپوتنیک ترکیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرستادن تهدیدات به آژانس خبری اسپوتنیک ترکیه در صفحات این آژانس در شبکه‌های اجتماعی، همچنان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه افراد ناشناس با واردشدن به منازل سه کارمند آژانس خبری اسپوتنیک ترکیه در شهر انقره و متهم‌شدن آنها به خیانت به وطن، تهدیدات به آدرس آژانس خبری اسپوتنیک ترکیه در صفحات شبکه‌های اجتماعی همچنان ادامه دارد.

قطع ارتباط کارمندان اسپوتنیک ترکیه پس از مراجعه به پولیس - اسپوتنیک افغانستان
قطع ارتباط کارمندان اسپوتنیک ترکیه پس از مراجعه به پولیس

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر خبرگزاری «روسیه امروز» و شبکه تلویزیونی «آر تی»، می‌گوید که سه کارمند خبرگزاری اسپوتنیک ترکیه از عصر روز شنبه پس از مراجعه به پولیس برای شهادت به‌خاطر حمله که به خانه آنها توسط افراد ناشناس صورت گرفته بود، تاکنون هیچ ارتباطی با سردبیران برقرار نکرده اند. 

سیمونیان در کانال تلگرام خود نگاشته است: ما ۹ ساعت می‌شود که نتوانسته‌ایم با کارمندان خود در انقره پس از مراجعه به پولیس با اظهارات علیه شورشیان ملی گرایان که به خانه‌های کارمندان ما یورش بردند، تماس بگیریم.

شب گذشته، حوالی ساعت ۲۲.۳۰ تا ۲۳.۰۰ به خانه‌های سه کارمند خبرگزاری اسپوتنیک در انقره حمله شد و گروهی سازماندهی شده سعی داشتند به خانه هایشان نفوذ کنند در حالی که شعارهای ملی گرایانه، توهین و تهدید آمیز سر می‌دادند. مهاجمان سعی داشتند در را بشکنند. کارمندان اسپوتنیک به ترکیه به پولیس مراجعه کرده و اکنون شواهدی ارائه می‌دهند که در هر کدام از این گروه ها بیش از ۱۰ نفر بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала