ترامپ: سربازان خود را از افغانستان خارج می‌کنیم

© REUTERS / Jonathan Ernst ترامپ: سربازان خود را از افغانستان خارج می‌کنیم
 ترامپ: سربازان خود را از افغانستان خارج می‌کنیم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توقع می رود که توافق نامه صلح از سوی آمریکا با طالبان امروز شنبه ( 29 فبروری) در دوحه امضا شود.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در آستانه امضای توافق نامه صلح با طالبان، دوباره قصد خود برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان مجدداً خبر داد.

دونالد ترامپ گفت: "اگر طالبان و دولت افغانستان به تعهدات خود عمل كنند، ما به خاتمه جنگ در افغانستان و بازگشت سربازان ما به خانه هایشان دست خواهيم یافت".

ترامپ گفت که این تعهدات گام مهم در راستای رسیدن به صلح پایدار در افغانستان جدید و عاری از گروهای ترورستی مانند القاعده، داعش و سایر گروهای ترورستی می‌با‌شد.

در بیانیه رییس جمهور ایالات متحده آمده است، سرانجام، این مردم افغانستان هستند که باید تصمیم بگیرند که چگونه زندگی کنند.

بنابراین، ما از مردم افغانستان می خواهیم که از این فرصت برای برقراری صلح و ایجاد آینده درخشان برای کشورشان استفاده کنند.

 ترامپ: به پایان جنگ در افغانستان نزدیک شده‌ایم  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: به پایان جنگ در افغانستان نزدیک شده‌ایم

ترامپ گفت: "وقتی من كاندید رییس جمهوری شدم، به مردم آمریكا قول دادم كه سربازان ما را به کشور برمیگردانم و به جنگ پایان خواهیم داد. ما به پیشرفت های چشمگیری نایل آمده و وعده خود را تحقق خواهیم بخشید".

شایان ذکر است که پیشکش نمودن مسئله خروج نیروهای امریکایی از افغانستان برای دونالد ترامپ؛ یک جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد که رئیس جمهور به نفع خود در انتخابات آمریکا از آن سود می‌برد. او می‌خواهد به مردم کشور خود نشان دهد که فقط وی توانست جنگی را که بیشتر از 18 سال برای آمریکا به طول انجامید خاتمه بخشید.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала