توانایی ماهواره‌های جی‌پی‌اس 3 در برابر جنگنده‌های اف-35

© US Air Forceتوانایی ماهواره‌های جی‌پی‌اس 3 در برابر جنگنده‌های اف-35
توانایی ماهواره‌های جی‌پی‌اس 3 در برابر جنگنده‌های اف-35 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماهواره‌های نسل سوم سیستم تعیین موقعیت از سیستم‌های برخوردار هستند که در صورت لزوم به سرعت پوشش نظامی را فراهم می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بریکینگ دیفنس، بیل گتل، رئیس کمپی سیستم‌های فضایی L3Harris اعلام کرد که ماهواره‌های نسل سوم سیستم تعیین موقعیت GPS III (Global Position System) از سیستم‌های ایمنی و مانور در برابر سر و صدا برخوردار خواهند بود که در صورت لزوم در هر نقطه جهان می‌توانند به سرعت پوشش نظامی را فراهم کنند.

به گفته رئیس‌ کمپنی، چنین راه‌اندازی در چارچوب برنامه‌ تکنالوژی تعیین موقعیت-3 (NavigationTechnology Satellite 3) برنامه‌ریزی شده است که از یک کد نظامی M برای انتقال سیگنال استفاده می‌شود. NTS-3 به‌منظور انتقال سریع داده‌های به یک جنگنده طراحی شده است.

NTS-3 باید استفاده از کد M توسط ارتش امریکا را تکمیل و تسریع کند، که این امر پس از استقرار کامل ماهواره‌های GPS IIIF امکان پذیر خواهد بود، که باید تجهیزات مربوط به سیستم‌های فضایی L3Harris دریافت کنند.

این نشریه خاطر نشان می‌کند که در حال حاضر دو ماهوار تعیین موقعیت نسل سوم در مدار زمین وجود دارد و تجهیزات NTS-3 را می‌توان با یک راکت بدون اتصال به فضاپیمای جی‌پی‌اس 3 پرتاب کرد.

در ماه اگوست سال 2019 میلادی دیفنس نیوز گزارش داد که جنگنده اف-35 نسل پنجم در حالت پرواز قادر است داده ها را به سیستم‌های فرماندهی نیروی هوافضای امریکا منتقل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала