Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ال‌کلاسیکو بخاطر کرونا لغو می‌شود؟‌

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس لالیگا به شایعه لغو ال‌کلاسیکو به دلیل شیوع ویروس کرونا عکس‌العمل نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخیر شاهد انتشار ویروس کرونا در کشور اسپانیا بوده‌ایم و تاکنون نتیجه آزمایش بیش از 30 نفر مثبت اعلام شده است. شهر مادرید با هشت مورد مبتلا پس از شهر والنسیا شاهد بیشترین شیوع این ویروس بوده است.

به همین دلیل شایعاتی مبنی بر لغو ال‌کلاسیکو که قرار است یکشنبه پیش رو در مادرید برگزار شود، شنیده شده است. در ایتالیا هفته گذشته چندین بازی به تعویق افتاد و حتی دربی ایتالیا بین یوونتوس و اینتر در تورین هم قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.

 خاویر تباس رئیس لالیگا در واکنش به این اخبار به خبرنگاران گفت:" در حال حاضر برنامه ای برای تعویق ال‌کلاسیکو و دیگر بازی های لالیگا نداریم ولی از یکشنبه کمیسیونی در مورد ویروس کرونا تشکیل خواهیم داد تا به یک جمع بندی در مورد برگزاری بازی ها پشت درهای بسته یا تعویق شان در مناطقی که آلودگی بیشتری دارند، برسیم. فعلا در مادرید شاهد اپیدمی این ویروس نیستیم و بحث تعویق ال کلاسیکو نیز مطرح نشده است."

تباس ادامه داد:" یک بحث در مورد لغو بازی است و بحث دیگر عدم حضور در آن. گزینه هایی چون برگزاری بازی بدون تماشاگر را روی میز داریم و اگر امکان برگزاری بازی پشت درهای بسته وجود نداشته باشد، آن را به تعویق می اندازیم که بحث های دیگری را در پی دارد مثل پیدا کردن جای خالی در تقویم برای برگزاری آن در تاریخی دیگر. این مسائل را با یوفا مطرح کرده ایم که با بازی های تیم های اسپانیایی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا دچار تداخل نشود. ما نسبت به این موضوع آگاه هستیم و نمی خواهیم غافلگیر شویم.

حالا در والنسیا یک خبرنگار قدیمی(کیکه متئو) دچار این ویروس شده و برایش آرزوی سلامتی می‌کنیم. در نشست های خبری نیز گفته ایم که نکات لازم رعایت شود. وقتی هم کسی به این ویروس مبتلا می شود، بلافاصله باید تحت قرنطینه قرار بگیرد ولی هنوز در مادرید به وضعیت سرخ و اپیدمی نرسیده ایم."

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала