Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام گواردیولا به منتقدانش: تاکتیک من هرچه بود بلاخره پیروز شدیم!

© AFP 2023 / Oli Scarffپپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی
پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی، از انتقاداتی که پس از پیروزی برابر رئال مادرید همچنان از او می شود، عصبانی شده و به آن واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسکای اسپورت"، منچسترسیتی که در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو به مصاف رئال رفت با وجود آنکه با یک گل عقب افتاد  اما در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. او همواره در این دو کشور در مرحله حذفی شکست را پذیرا شده و از گردونه بازی ها حذف شده است اما شب گذشته موفق شد با دو گل برابر رئال مادرید در زمین این تیم به پیروزی برسد.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال 1 – سیتی 2؛ تنها دی‌بروینه برای بردن رئال کافی بود
گواردیولا پس از پایان بازی در صحبت با رسانه‌ها به انتقاد که سیستم محتاطانه‌ای را برای این بازی انتخاب کرده بود، اظهار داشت:«این موضوع مهم نیست چون ما پیروز شدیم و چیز دیگری اهمیت ندارد. ما تلاش کردیم که در این جا پیروز باشیم و این اتفاق رخ داد. این بخش اول بود. اگر یک تیم بتواند بر این شرایط غلبه کند، رئال مادرید است. وقتی ما بهتر بودیم گل خوردیم و وقتی آنها بهتر بودند ما گل زدیم. فوتبال همین است».

این درحالی است که با احتساب این دیدار گواردیولا تاکنون 9 بار به انواع سرمربی تیم تحت هدایت او در سانتیاگوبرنابئو بازی کرده که حاصل آن، 6 برد، 2 تساوی و 1 باخت است؛ همچنین دیدار دیشب نخستین تقابل زیدان و پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала