Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب زیدان و وینیسیوس در مورد کارت سرخ راموس

© REUTERS / Susana VeraФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان و وینیسیوس جونیور مدعی شدند که راموس روی خسوس مرتکب خطایی نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم های فوتبال رئال مادرید و منچستر سیتی در چهارچوب مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 شاگردان پپ گواردیولا در مقابل شاگردان زین‌الدین زیدان به پایان رسید.

کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاسمیرو: تنها تیمی که می‌تواند کامبک بزند، رئال مادرید است

این دیدارحاشیه‌های فراوانی داشت و سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در دقیقه 83 و پس از خطا بر روی گابریل خسوس، با دریافت کارت سرخ از زمین بازی اخراج شد.

پس از این بازی وینیسیوس و زیدان به این موضوع واکنش نشان دادند و خسوس را متهم به تمثیل کردند.

وینیسیوس در پایان بازی به خبرنگاران در این مورد گفت:« آن‌ها(سیتی) ما را در بازی شکست ندادند و خسوس قبل از گول اول بر روی راموس خطا انجام داد و همه این را می‌دانند. در نیمه نخست روی من نیز خطا انجام شد اما داور هیچ واکنشی نداشت. داوران به برنابئو می‌آیند و علیه ما داوری می‌کنند، من این را دیدم و در بازی برابر لوانته با تماس نخست راموس با بازیکنان حریف داور به او کارت زرد داد که کار درستی نبود، امیدوارم در آینده چنین چیزهایی را نبینم.»

زیدان نیز در کنفرانس خبری به این موضوع اشاره داشت و مدعی شد که لحظه اخراج راموس مهم‌ترین لحظه بازی بود و باعث تغییر در نتیجه بازی شد.

زیدان به خبرنگاران گفت:« هیچ فشاری از سوی راموس نبود و هیچ خطایی انجام نشد. این تصمیم داور بود و باعث تغییر نتیجه بازی شد. بازی خوب بود و 10 دقیقه پایانی نتیجه بازی را تغییر داد. با اشتباهاتی که کردیم، صدمه دیدیم و ما آن را سزاوار این شکست نبودیم، اما این فوتبال است. آن لحظه مهم بود.»

سیتی با نتیجه که شب گذشته به دست آورد، به نخستین تیمی مبدل شد که پس از سال 2009، موفق به شکست رئال مادرید در برنابئو شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала