Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناپولی 1 بارسلونا 1؛ ترک سن‌پائولو با یک امتیاز و دو محروم

© REUTERS / Vincent WestИгроки команды FC Barcelona перед началом матча
Игроки команды FC Barcelona перед началом матча - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در دیدار رفتش در لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی تن به تساوی داد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال بارسلونا و ناپولی از ساعت 12:30 امشب به وقت کابل در ورزشگاه سن پائولو برابر هم صف آرایی کردند که در نهایت این بازی با نتیجه 1-1 به فرجام رسید تا امید بارسا برای صعود بیشتر باشد.

آبی‌واناری‌ها که آخرین بار در 2006 توانستند از سد حریف عبور کنند، امشب در خانه ناپولی شکسته نشد، هرچند بارسا با این نتیجه، شانس بیشتری از حریف برای صعود دارد.

در این دیدار شاگردان ستین خوب شروع کردند ولی تیم میزبان آهسته آهسته بازی را کنترول کرد تا اینکه مرتنیس در دقیقه 30 بازی با پاس زیلینسکی روی یک غافلگیری، ناپولی را به گل رساند که بازی در نیمه اول هم 1-0 به سود میزبان خاتمه یافت.

در ادامه و در نیمه دوم بازیکنان بارسا پیش کشیدند و در دقایق ابتدایی کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند و درمقابل تیم میزبان تلاش داشتند تا با دفاع فشرده و استفاده از ضدحملات، به گل دوم برسند اما برعکس انتظار شان در دقیقه 57، روی پاس در عمق بوسکتس، سمدو درون محوطه جریمه ناپولی صاحب توپ شد و پاس در عرض او را آنتوان گریزمان با یک ضربه دقیق، به سقف دروازه حریف کوباند تا همه چیز مساوی شود.

پس از آن چند بار بازیکنان ناپولی برای جبران گل خورده اقدام کردند ولی تغییری در نتیجه پیش نیامد، اما بارسا با اخراج آرتورو ویدال در دقیقه89 برای لحظاتی ده نفر شد. ستاره شیلیایی که به دنبال پس گرفتن توپ از ماریو روی بود، تکل خشنی روی پای او زده شد و با دریافت کارت زرد دوم، داور آرتور را با کارت سرخ بدرقه کرد. با وجود این اتفاق اما بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала