Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورنر – لیورپول؛ نزدیک‌تر از همیشه

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه لایپزیگ حاضر است که با 30 میلیون یورو ستاره خط حمله خود را بفروشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "SPORT 1"، تیمو ورنر بهترین بازیکن لایپزیگ در فصل جاری بوده است. او هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در رقابت‌های بوندسلیگا بهترین گلزن لایپزیگ بوده و سهم به‌سزایی در نتایج درخشان این تیم داشته است. مهاجم لایپزیگ مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ورنر با گل‌زنی برابر تاتنهام تاریخ‌ساز شد

یورگن کلوپ به جذب تیمو ورنر علاقه مند است و گزارش رسانه آلمانی نشان می‌دهد کلوپ شاید کار چندان سختی هم برای جذب مهاجم مورد علاقه اش نداشته باشد. ورنر 23 ساله چندی پیش قرارداد خود با لایپزیگ را تا سال 2023 تمدید کرد. بر اساس این گزارش، قرارداد بندی 50 میلیون یورویی برای جدایی او وجود دارد که البته تنها برای لیورپول معتبر است و سرخ پوشان مرسی ساید در صورت علاقه به فعال سازی این بند، باید تا پایان ماه اپریل پیشنهاد خود را به لایپزیگ ارائه دهند.

ورنر چندی پیش و پس از انجام بازی لایپزیگ برابر تاتنهام در لندن، به تمجید از لیورپول پرداخت و تیم کلوپ را برترین تیم حال حاضر فوتبال جهان نامید. یورگن کلوپ نیز در پاسخ به سخنان ورنر عنوان کرد برترین باشگاه جهان بودن حس دوگانه ای دارد، چرا که در این شرایط می‌توان راحت تر با بازیکنان مذاکره کرد و از طرفی دیگر، بازیکن جدید از خود خواهد پرسید پس جای من در این تیم چه خواهد بود.

ورنر که در سال 2016 از اشتوتگارت به لایپزیش پیوست، این فصل در 33 بازی در تمامی رقابت ها 27 گل زده و 10 پاس گل هم ارسال کرده است. با 21 گل بوندسلیگایی، ورنر تا همینجای فصل با بهترین حدنصاب خود در بوندسلیگا (فصل 17-2016) برابری کرده و با یک گل دیگر، رسما بهترین فصل فوتبالی خود در این لیگ را ثبت خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала