Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نویل: صلاح از لیورپول برای رسیدن به رئال و بارسا استفاده می‌کند

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گفته گری نویل، محمد صلاح با استفاده از لیورپول به عنوان "پله" در تلاش است تا به اوج فوتبال راهی رئال‌مادرید یا بارسلونا شود.

به گزارش اسپوتنیک، محمدصلاح ستاره مصری از زمان پیوستن به لیورپول در سال 2017، در 140 بازی 90 گل به ثمر رسانده است.

لیورپول در حال دفاع از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است، در حالی که آنها در جدول لیگ با اختلاف 22 امتیازی صدرنشین هستند، اما نویل اعتقاد دارد که صلاح هنوز هم می‌خواهد "انتقال بزرگ" دیگری را به‌نامش دست آورد.

ویژگی‌ها: پنج رکورد لیگ برتر که لیورپول نخواهد توانست در این فصل بشکند.

نوویل دوشنبه شب در اسکای گفت: "جایگزینی بازیکنی مثل او هرگز ساده نیست."

وی گفت: "من 18 ماه پیش گفتم که فکر کردم صلاح لیورپول را ترک می‌کند. من فکر می‌کنم این کمی ساده‌تر است به این معنا که چرا هواداران لیورپول ممکن است این عشق به صلاح را نشان ندهند و این قرابت و وفاداری است."

او در ادامه افزود: "من فکر می‌کنم این احساس وجود دارد که او می‌خواهد در رئال‌مادرید یا بارسلونا برود و او این انتقال بزرگ را انجام می‌دهد. این انتقادی از صلاح نیست. من با دیوید بکهام، با روود ون نسترولی و با کریستیانو رونالدو بازی کردم آنها می‌خواستند برای پیروزی در توپ طلا به آرزوی شان برسند، آنها می‌خواستند در رئال مادرید حضور داشته باشند، آنها می خواستند مثل چراغ بمانند و در بزرگترین باشگاه جهان بازی کنند."

نویل افزود: "من فکر می کنم یک احساس، میل، وفاداری وجود دارد، آیا او ما را رها خواهد کرد؟ فکر می کنم او می تواند. من فکر می‌کنم او در نهایت از لیورپول به طور بالقوه به عنوان پله‌ای برای حرفه‌ی خود استفاده می‌کند. وی آرزو می کند که [بالاتر] باشد. صادق باشید، رئال‌مادرید و بارسلونا برای بسیاری از بازیکنان نقطه اوج هستند."

او اضافه کرد: "وقتی بازیکن ممکن است گل‌های دیگر بازیکنان را جشن نگیرد یا در تیم محبوب باشد، وقتی بازیکنی خودخواه به نظر می‌رسد و وقتی روحیه ای مانند لیورپول بدست می آورید، به شما هم تیمی نمی‌رسد، دوباره آن چیزها فقط کمی اعتماد به نفس را از بین ببرید. برخی از بازیکنان به طور طبیعی فقط به اندازه دیگران محبوب نیستند زیرا آنها کمی خودخواه هستند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала