Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد آخرین نتایج مالی را منتشر کرد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال منچستریونایتد آخرین نتایج مالی سال خود را انتشار داد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فوتبال منچستریونایتد آخرین نتایج مالی خود را منتشر کرد و درآمد آن نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است در حالی که بدهی خالص نیز افزایش یافته است.

آنچه از نتایج مشخص است اینست که عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا "یوفا" به شدت به یونایتد ضربه زده، اما آنها همچنان با درآمد تجاری هفت درصد "رشد"، کسب درآمد دارند.

اد وودوارد معاون اجرایی، آخرین نتایج را فاش کرد زیرا ممکن است بخش مالی من‌یونایتد برای همه حتی برای دیدن واضح باشد.

وودوارد به سرمایه گذاران گفت: "ما به پیشرفت خود در زمینه بازسازی تیم ادامه داده‌ایم، پایه‌ای برای دستیابی به موفقیت درازمدت که همه ما در تلاش هستیم، در حال اجرای برنامه و دیدگاه فوتبالی ما با درجه اول است. ما در حالی که وارد سومین نهایی فصل می‌شویم، می‌خواهیم در لیگ برتر، لیگ اروپا و جام حذفی به یک نتیجه خوب برسیم."

در حال حاضر منچستریونایتد در جدول لیگ برتر در رده پنجم جدول قرار دارد و تصمیم می‌گیرند که آنها بار دیگر در صدر جدول اروپا تحت نظر سولسشر حضور یابند. آنها در هفته گذشته چلسی و واتفورد را شکست دادند و هیچ نتیجه ای کسب نکرده اند و اتفاقات جدیدی با ثبت نام های جدید آرون وان بیساکا، هری مگوایر، دانیل جیمز و برونو فرناندز به خوبی جمع می شوند.

منچستریونایتد در چهار بازی بعدی لیگ برتر با اورتون، منچسترسیتی، تاتنهام و شفیلدیونایتد روبرو می‌شود و این برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده بسیار مهم خواهد بود. با توجه به ممنوعیت اروپایی منچسترسیتی و امکان قرار گرفتن مکان در مکان پنجم، منچستریونایتد دقیقا همان جایی است که سولشر امیدوار بود که در حال حاضر باشد.

در زیر ما نگاهی به راه های فرعی شکل گیری نتایج مالی می بینیم، که همیشه در میان هواداران یونایتد نقطه عطف بزرگی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала