مرگ ۵۰ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در ایران

© REUTERS / WANA NEWS AGENCY جانب باختن ۵۰ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در ایران
 جانب باختن ۵۰ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ایران حدود ۵۰ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند.

به گزرش اسپوتنیک به نقل از یورو نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بامداد دوشنبه در حاشیۀ جسله علنی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: «روزانه ۱۰ نفر در قم از بین می‌روند و تا دیشب حدود ۵۰ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند. وزیر بهداشت در این قضیه مقصر است».

  ثبت یک واقعه مشکوک دیگر ابتلا به کرونا در هرات    - اسپوتنیک افغانستان
ثبت یک واقعه مشکوک دیگر ابتلا به کرونا در هرات

بنا بر گزارش ایلنا آقای امیرآبادی فراهانی اعلام کرد: «قم از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت خوبی ندارد و به نظرم عملکرد دولت در کنترل این ویروس ناموفق بوده است و در حال حاضر پرستاران لباس مناسب قرنطینه ندارند و با ترس و دلهره به بیماران رسیدگی می‌کنند و مشکلات فراوانی برای پرستاران با وجود آمده و امکانات کمی وجود دارد، همچنین قم با کمبود کیت‌های آزمایشگاهی مواجه است».

او تاکید کرد: «درست است که باید آرامش را حفظ کنیم، اما نباید ابعاد بحران را به گونه‌ای تحت نظر قرار دهیم که گویی هیچ اتفاقی رخ نداده است... متاسفانه سه هفته است کرونا به قم آمده و این موضوع دیر اعلام شده است.»

همچنین گفتنی است که مواردی از ابتلا نیز در استان‌های تهران، اصفهان، گیلان، مازندران، همدان، قزوین، البرز و گلستان شناسایی شده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала