خدمات کنسولی سفارت ایران در کابل متوقف شد

عضو شوید
سفارت ایران در یک اعلامیه گفته است که به منظور رعایت نکات بهداشتی در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ارائه خدمات به مراجعین افغانستان تا اطلاع ثانوی متوقف می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، در این اعلامیه آمده است: "بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل به اطلاع شهروندان محترم افغانستان می‌رساند به منظور رعایت نکات بهداشتی در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ارائه خدمات به مراجعین عزیز را از روز دوشنبه ۵ اسفند/حوت ۱۳۹۸ تا اطلاع ثانوی متوقف می‌نماید. هر گونه طلاعات جدید در این رابطه، متعاقبا به اطلاع همگان خواهد رسید".

با این حال، وزیر صحت بخاطر ویروس کرونا در ولایت هرات وضعیت اضطراری اعلام کرد و از مردم خواست که از سفر به هرات و از هرات به سایر ولایات جلوگیری شود، از سه واقعه مشکوک از هرات که به مرکز کشور منتقل شده بود دو واقعه منفی و یک واقعه متاسفانه مثبت تثبیت شده است. وضعیت فرد مبتلا به کرونا خوب توصیف شده است.

ویروس کرونا حدود دو ماه پیش از شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و تا کنون به‌شمول چین در نزدیک به 30 کشور جهان به ثبت رسیده است. شمار مبتلایان به این ویروس در چین به بیش از 77 هزار نفر و آمار مرگ‌ومیر آن هم به بیش از دو هزار و 300 نفر رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала