تاثیر منفی کرونا بر سیاحین فرانسه

© AFP 2023 / Kenzo Tribouillard تاثیر منفی کرونا بر سیاحان فرانسه
تاثیر منفی کرونا بر سیاحان فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کرونا‌ویروس باعث کاهش 30 تا 40 درصدی شمار سیاحان در فرانسه گردیده است.

به گزارش اسپوتنیک، بخاطر دوری از خطر کرونا‌ویروس، تعداد سیاحان خارجی فرانسه از 30 تا 40 درصد کاهش یافته است.

فرانسه یکی از پر‌ بازدیدترین کشورها در جهان است. بر اساس اعلام وزارت امور خارجه فرانسه، در سال 2018، 89.4 میلیون شهروند خارجی از این کشور بازدید کردند و سهم عایدات داخلی این کشور از  گردشگران در حدود 8 فیصد ارزیابی گردیده است.

تیم فوتبال آربی لایپزیگ  Футбол. Лига Европы. Матч Зенит - РБ Лейпциг - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال لغو تمامی مسابقات ورزشی در ایتالیا به‌خاطر کرونا

لومر در ریاض، جایی که نشست وزرای مالیه G20 صورت می گیرد به CNBC گفت: "اکنون در فرانسه تعداد کمتری گردشگر وجود دارد که 30-40٪ کمتر از حد انتظار است. البته این یک ضربه جدی برای اقتصاد فرانسه است."

در تاریخ 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از مرض سینه بغل پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (ولایت هوبی) به سازمان صحت عامه جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده این مرض را کشف کرده اند - این یک ویروس جدید است. سازمان صحت عامه جهانی شیوع این مرض را یک وضعیت اضطراری با اهمیت بین المللی تشخیص داد و نام رسمی آن را مرض- COVID-19 گذاشت.

تعداد مبتلایان آلوده به این ویروس در سرزمین اصلی چین از 77 هزار نفر فراتر رفته است، 2592 نفر جان باختند، بیش از 24 هزار نفر نیز معالجه شده اند. تعداد مبتلایان در خارج از چین، طبق گزارشات سازمان صحت عامه جهانی، به 1769 نفر رسیده است.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала