Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوانته 1 – رئال مادرید 0؛ صدر جدول در آستانه ال‌کلاسیکو آبی اناری شد+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در بازی خارج از خانه برابر لوانته شکست خورد و صدر جدول را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در هفته بیست‌و پنجم لالیگا، در ورزشگاه سیوداد مهمان لوانته بود و در پایان 90 دقیقه بازی را با نتیجه 0-1 به میزبان واگذار کرد و با دستان خالی راهی مادرید خواهد شد.

در این دیدار هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و نیمه نخست این دیدار با نتیجه 0-0 به پایان رسید و دو تیم با تساوی راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم رئال مادرید بازی بهتری به نمایش گذاشت و چندین فرصت برای باز کردن دروازه لوانته داشت، اما این فرصت‌ها از سوی ایسکو، بنزما و هازارد از دست رفت.

لوانته که در خانه بازی می‌کرد و تشویق هواداران را با خود داشت، رفته رفته بازی بهتری به نمایش گذاشت و در دقیقه 79 با مورالس به گول نخست رسید و بازی با نتیجه 0-1 ادامه پیدا کرد.

View this post on Instagram

#levante #realmadrid #laliga #españa #spain #europa #europe #uefa #fifa #soccer #futbol

A post shared by Carlos A Sosa (@futbolfanzone) on

در ادامه بازی رئال برای جبران نتیجه پیش کشید اما تلاش بازیکنان این تیم نتیجه‌ای نداشت و این تیم با نتیجه خفیف 0-1 بازی را به لوانته واگذار کرد.

با این نتیجه رئال مادرید 53 امتیازی شد و با اختلاف 2 امتیاز با بارسلونای صدر جدولی در رده دوم قرار گرفت و لوانته با 32 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала