Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال جدایی ستاره‌های کلیدی سیتی پس از محرومیت دوساله

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی
منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محرومیت دوساله سیتی از UCL، ساز جدایی ستاره‌های کلیدی را به صدا درآورد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره‌های کلیدی و ملی‌پوش منچسترسیتی به اندازه کافی حرفه‌ای هستند تا بتوانند برای باقیمانده‌ی این فصل بر سه قهرمانی از جمله لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنند.

Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
محرومیت سیتی از اروپا ؛ گواردیولا به کدام تیم میرود ؟

اما ساده لوحانه است که فکر کنیم در صورت تأیید منع دو ساله این باشگاه از لیگ قهرمانان اروپا، در دو سال دیگر باقی بمانند.

بازیکنانی همچون رحیم استرلینگ، کوین ده‌بروین و لروی‌سانه از بیشتر باشگاه‌های برتر اروپا می‌توانند (با کسب جایگاه) پیشنهاد دریافت کنند.

برای بازیکنان سیتی بدون فوتبال اروپا و بدون درآمد در لیگ قهرمانان اروپا، می‌توان پاداش را کاهش داد، بنابراین باید متناسب با FFP، میزان کلی دستمزد در اتحاد را کاهش داد.

البته واضح است که سیتی در پی اصرار بر لغو این محرومیت، به دادگاه مراجعه خواهد کرد، اما اگر بدترین اتفاق بیفتد و آنها حذف شوند، خطر از دست دادن استعدادهای ارزشمند را نیز قابل پیش بینی خواهد بود.

"اسپورت‌میل" گزارش کرده که اگر سیتی نتواند محرومیت خود را لغو کند، چه کسی از این باشگاه جدا خواهد شد:

کوین‌ده‌بروین:

یک هافبک درجه یک جهانی که در صورت ابراز تمایل به جدایی تقریباً برای هر باشگاهی در قاره سبز علاقمند دارد.

همچنین قرارداد هفته‌وار 280 هزار پوندی ستاره بلجیمی در اتحاد شامل 1.5 میلیون پوند جایزه برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا و 1 میلیون پوند اضافی نیز برای کسب آن در نظر خواهد بود، این بدان معناست که هرگونه محرومیت در سیتی به طور بالقوه 5 میلیون پوند برای دو سال هزینه خواهد کرد.

اگر سیتی مجبور به جمع آوری پول برای نگه داشتن آنها در FFP می‌شد، می توانست 120 میلیون پوند در بدل ده‌بروین دریافت کند که برای یک ستاره 28 ساله بد نیست.

جالب توجه این است که یورگن کلوپ یک بار می‌خواست او را در بورسیادورتموند جذب کند اما انتقال ده‌بروین به آنفیلد مجازات نهایی برای شکستن قوانین یوفا است. البته رئال‌مادرید و بارسلونا در گذشته هر دو با او در ارتباط بوده‌اند.

شکی نیست که ده‌بروین واقعاً عاشق حضور در من‌سیتی است اما او نیز بسیار جاه طلب و بلندپرواز می‌باشد و شانس کسب جایزه برتر اروپا را از دست نمی‌دهد و او را با یک معضل بزرگ کنار می‌گذارد.

رحیم استرلینگ:

مهاجم انگلستانی پیش از این در مورد علاقه خود به بازی در خارج از این کشور در برخی مقاطع صحبت کرده بود، بنابراین طبیعی است که تعجب کنیم که آیا محرومیت لیگ قهرمانان در سیتی می‌تواند زمان مناسبی برای رفتن او به لالیگا یا سری آ باشد.

استرلینگ که در هر هفته 300 هزار پوند دستمزد می‌گیرد، یک هدف بلند مدت برای رئال‌مادرید بوده اما سیتی با ترکیبی از قراردادهای جدید و شانس همکاری با پپ گواردیولا توانسته تا به امروز علاقه‌اش را جبران کند.

در 25 سالگی استرلینگ در اوج خود است و اخلاق شغلی خارق العاده او احتمالاً بیشتر از سایر بازیکنان طبقه بندی شده جهانی است.

نماینده وی بیانیه محکمی صادر کرده که هیچ چیز مانع استرلینگ از تلاش برای رهبری سیتی در شکوه در این فصل نخواهد شد و او تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا در دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل رئال‌مادرید مناسب باشد. اما معکوس برای سیتی در محکمه می‌تواند اوضاع را برای فصل آینده تغییر دهد.

View this post on Instagram

Loading ... #inSané #LS19

A post shared by Leroy Sané (@leroysane19) on

لروی‌سانه:

پپ گواردیولا اعتراف کرده که او وادار نکرده وینگر آلمانی هفته‌ای 90 هزار پوندی را برای امضای قرارداد جدید مجبور کند، اگرچه به طرز قاطعانه گفته است "ما او را می‌خواهیم".

این یک وضعیت عجیب است که "سان" پس از مصدومیت ناحیه صلیبی که او در کمیونیتی‌شیلد، متحمل شده بود فصل را از دست داد، اگرچه او دوباره به تمرینات آمد.

این بازیکن 24 ساله تنها یک سال مانده به قرارداد فعلی‌اش پس از تابستان امسال، از علاقه شدید بایرن‌مونیخ در جذب خود می‌داند که پیش از این 70 میلیون پوند برای جذب وی پیشنهاد داده است.

سانه‌ بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده اما او نمی‌خواهد به طور طولانی مدت در یک باشگاه بماند، مگر اینکه آنها بتوانند زمینه لیگ قهرمانان را فراهم کنند.

 ایمریک لاپورته

در فاصله 80 میلیون پوندی، هری مگوایر به عنوان بهترین مدافع مرکزی میانی لیگ برتر، ویرجیل فان‌دایک و شهرت وی بیشتر به دلیل مشکلات دفاعی سیتی در طول حضور طولانی مدت‌اش به دلیل آسیب دیدگی زانو افزایش یافته است.

این یکی از گیج کننده‌ترین اسرار بازی است که این بازیکن 25 ساله فرانسوی ممکن است احساس کند که اگر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا نباشد، تغییر وضعیت بدهد.

چلسی تحسین برانگیز است و بارسلونا از آنجایی که توسط اتلتیکو بیلبائو در سال 2016 در سوپرجام اسپانیا با گل لاپورت برابر اتلتیک‌بیلبائو مغلوب شد، طرفداران زیادی دارد.

لاپورت یک قرارداد 120 هزار پوندی در هفته برای ماندن در سیتی تا سال 2025 دارد تا این باشگاه در موقعیتی قدرت قرار داشته باشد تا علاقه خود را کاهش دهد، مگر اینکه آنها بیش از مبلغ مگوایر پیشنهاد دهند و او گرانترین مدافع تاریخ شود.

View this post on Instagram

+3 points.... well played tonight guys!!! #alômãe #gratidão #doperi #nextone

A post shared by Gabriel Jesus (@dejesusoficial) on

گابریل‌ژسوس

ستاره برزیلی زندگی را در منچستر پذیرفته و تلاش زیادی برای یادگیری و مصاحبه به زبان انگلیسی انجام داده، برخلاف بسیاری از هم تیمی‌هایش در سیتی.

با این حال، محرومیت لیگ قهرمانان اروپا برای این مهاجم 22 ساله فاجعه خواهد بود که روبروتو فیرمینو و برزیلی‌ها در سراسر اروپا با فشارهای گسترده روبرو هستند تا مرکز اصلی خط حمله برای سلسائو باشند.

پپ گواردیولا در حال حاضر او و سرخیو آگوئرو را می‌چرخاند و با بازی‌های کمتری به دلیل محرومیت اروپا، این به معنی دقایقی کمتر برای ژسوس خواهد بود.

آگوئرو هنوز هم شماره اول در اتحاد است و قبل از اتمام کار خود در آمریکای جنوبی، فصل پایانی را در آنجا خواهد داشت.

باشگاه‌های بزرگی مانند اینتر میلان وضعیت او را تحت نظر دارند در صورت احساس عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا به چشم انداز شغلی طولانی مدت وی آسیب می‌رسد.

بازیکن جوان پالمیراس، او بسیار خوب در تطبیق با انگلستان عمل کرده اما احساس می‌کند وسوسه یک آب و هوای گرم با وجود دستمزد 90 هزار پوندی در هفته وی، هنوز هم تأثیرگذار است.

ژسوس می‌گوید: "عادت كردن به سرما سخت است، این همیشه دشوار است اما ما راهی پیدا می كنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала