Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: امباپه‌ فوق ستاره آینده فوتبال جهان است

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، باور دارد که کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌جرمن، حال و آینده دنیای فوتبال به حساب می آید.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در حاشیه یک برنامه تبلیغاتی با اسپانسرش به برخی از پرسش‌های علاقمندانش پاسخ داد. امباپه پس از درخشش با موناکو در فصل 17 - 2016 خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا معرفی کرد. این بازیکن 21 ساله تا به حال یک قهرمانی در جام جهانی، سه قهرمانی در لیگ فرانسه و سه قهرمانی داخلی دیگر این کشور را به همراه پاریسن ژرمن و موناکو به دست آورده است.

Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی: رونالدو یک مهاجم شکارچی است
این ستاره فراسنوی بارها به رئال مادرید لینک شده و اکنون برنده 5 توپ طلای دنیای فوتبال به تمجید از او پرداخته است. رونالدو در این باره به روزنامه اسپانیایی مارکا گفت:«امباپه آینده و حال حاضر دنیای فوتبال است. او بازیکن فوق العاده ای است. بسیار سریع است و آینده دنیای فوتبال به شمار می آید».

بسیاری کیلیان امباپه را جانشین ستاره های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یک دهه آتی دانسته و معتقدند او به زودی موفق به درو کردن جوایز فردی و تیمی خواهد شد. امباپه 21 ساله که به باور کارشناسان در آینده به عنوان فوق ستاره ظهور خواهد کرد و جای بزرگانی همچون رونالدو و مسی را پر خواهد کرد، 7 سال قبل با حضور در موناکو اولین جرقه را برای مطرح شدن زد و در این تیم به سرعت پله‌های ترقی را پیمود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала