Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایکاردی، گزینه‌ی مدنظر بارسلونا در صورت عدم توافق با مارتینز

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاتالان‌ها اگر در به خدمت گرفتن لائوتارو مارتینز ناکام بمانند به سراغ مائورو ایکاردی خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از خبرگزاری اسپانیایی «EL DESMARQUE»، لائوتاردو ماتینز هدف شماره یک بارسلونا برای تقویت حمله آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده است. مهاجم جوان اینتر مهم ترین گزینه بارسلونا برای خط حمله در تابستان به شمار می آید. این بازیکن در ماه های اخیر عملکرد درخشانی داشته و توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مذاکرات اینتر و بارسا برای لائوتارو

اما بارسا می داند که خرید لائوتارو مارتینز آسان نخواهد بود و آنها قصد ندارند دست به عملیات دیوانه واری برای جذب این بازیکن بزنند. بند فسخی 111 میلیون یورویی در قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر وجود دارد که بارسلونا پرداخت چنین رقمی را برای جذب این مهاجم جوان بسیار زیاد می داند. البته اینتر در ماه های اخیر بارها برای خرید دو هافبک بارسلونا به نام های آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ اقدام کرده و ممکن است ورود آنها به جریان مذاکرات، روند انتقال لائوتارو را به نوکمپ تسریع کند.

 بارسلونا اما علاقه‌ای به رخ دادن این اتفاق نداشته و جذب مهاجم آرجنتینی اینتر را پروژه ای جداگانه از این دو بازیکن می داند. در حال حاضر شرایط به شکلی است که بارسا قصد پرداخت رقم زیادی برای خرید لائوتارو را نداشته و در این باشگاه احتمال انتقال این بازیکن خیلی بالا قلمداد نمی شود. در همین حال و بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، در صورت عدم توافق با ستاره اینتر، بارسلونا سراغ مائورو ایکاردی در پاری‌سن‌جرمن خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала