Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا برای خرید برایتویت جدیست

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر مارتین برایتویت
مارتین برایتویت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکا می‌گوید بارسلونا به لگانس اطلاع داده که آنها قصد دارند با برایتویت قرارداد امضا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد که جستجوی بارسلونا برای تعویض بازیکن اوسمانه دمبله مصدوم، سرانجام به پایان رسیده است زیرا باشگاه کاتالان به لگانس اطلاع داده است که بند آزادی مارتین بریتویت را پرداخت می کند. به این ترتیب، هزینه بازیکن دنمارکی حدود 18 میلیون یورو خواهد بود.

Лионель Месси празднует забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آغاز مذاکرات بارسا با نماینده مهاجم لگانس+عکس

از ابتدا، لگانس به بارسلونا فهماند كه تنها در صورت پرداخت شرط آزادی وی، می توانند براتیوویت را امضا كنند. آنها مایل به ورود به مذاکره برای مهاجمان نبودند زیرا او را به عنوان بازیکن اصلی به امید ماندن در لالیگا سانتاندر می دانند. احتمالاً بعدازظهر چهارشنبه بارسلونا نقل و انتقالات رسمی را انجام می دهد.

نماینده برایتویت برای چند روز گذشته برای دیدار با نمایندگان بارسلونا در کاتالونیا حضور داشته است، در حالی که روز سه شنبه او قسمت خوبی از بعد از ظهر را در زمین تمرین بلوگوانا سپری کرد زیرا آنها جزئیات انتقال بازیکن 28 ساله را به نیوکمپ را نهایی می‌کردند. .

ایده کیکه ستین این است که هفته آخر برایتویت برای بازی در خانه مقابل ایبار در خانه به میدان برود.

لگانسی‌ها جایگزینی می خواهند در نتیجه، لگانس درخواست مجوز ویژه از لالیگا را می کند تا جایگزینی برای بریتوایت را بگیرند، ظاهراً آنها مهاجم انتخاب اول خود را از دست می دهند بدون اینکه فرصتی برای ورود کسی داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала