تاثیر شیوع کرونا ویروس بر عرضه آیفون در جهان

© REUTERS / Lucas JacksonНовый iPhone X в упаковке, Нью-Йорк, США
Новый iPhone X в упаковке, Нью-Йорк, США - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت فناوری اپل اعلام کرد که به دلیل شیوع کرونا ویروس، در چند ماه آینده ارسال محموله های محصولات شرکت در سراسر جهان را محدود خواهد ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت فناوری اپل اخیرا  اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، در کار شرکتهای تأمین کننده اپل  در چین مشکلاتی را ایجاد کرده است و بنابراین، عرضه محصولات این شرکت در ماه های آینده در سرتاسر جهان محدود خواهد بود.

شرکت اپل پیش‌بینی کرد که در اثر شیوع ویروس مرگ‌بار کرونا نتواند به درآمد مالی که برای سه ماهه دوم سال جاری برآورد کرده بود، دست یابد.

این فروشگاه آمریکایی با اشاره به این که عرضه آیفون در سراسر جهان به طور موقت محدود خواهد شد، گفت که در اثر شیوع کرونا و کاهش تقاضا، فروشگاه‌های این شرکت و شرکایش در چین تعطیل شده‌اند. آن دست از فروشگاه‌هایی که باز هستند نیز برای ساعات کوتاه‌تری خدمات ارائه می‌دهند و مشتری کمی دارند.

این شرکت در بیانیه روز دوشنبه خود از پیش‌بینی‌های جدید درآمدی خودداری و اعلام کرد که اطلاعات بیشتر در جلسه مالی آتی در ماه های آینده منتشر می‌شود.

یادآوری می‌کنیم که در جند ماه گذشته این دومین بار است که اپل به خاطر اوضاع چین از پیش‌بینی‌هایی که برای درآمد خود کرده بود، عقب می‌ماند. در جنوری سال 2019، این غول فناوری به دلیل فروش پایینتر از انتظار آیفون‌ در چین، ناچار شد تا درآمد پیش‌بینی شده برای  سه ماه اول سال مالی  2019 را کاهش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала