Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت پرسش برانگیز ستاره جوان رئال+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رودریگو گوئس با وجود درخشش در ترکیب رئال مارید، در چند بازی اخیر بدون دلیل غایب است.

به گزارش اسپوتنیک، رودریگو گوئس،  بازیکن جوان و برازیلی رئال مادرید در چند بازی اخیر لالیگا برابر اتلتیکو مادرید، اوساسونا و سلتا ویگو در فهرست این تیم حضور نداشت و آخرین حضور او برابر رئال سوسیداد در جام حذفی اسپانیا بود که گولزنی نیز کرد.

غیبت رودریگو با آمار خوبی که دارد به همه پرسش برانگیز بوده است. این بازیکن در 11 بازی به 8 پیروزی، 3 مساوی دست یافته و شکستی را تجربه نکرده است، اما زیدان از استعداد او چشم پوشی می‌کند و در ترکیب تیمش جایی ندارد.

رسانه های نزدیک به رئال دلیل این کار زیدان را حضور وازکز، وینیسیوس، براهیم و بیل می‌دانند و مدعی اند که زیدان در حضور چنین بازیکنانی نمی‌تواند به رودریگو اعتماد کند و به همین دلیل از این بازیکن استفاده صورت نمی‌گیرد.

View this post on Instagram

#rodrigogoes @realmadrid vs @fcbayern #freekick #scored #friendlymatch #halamadrid

A post shared by Rodrigo Goes -RG Fans (@rodrigogoesfans) on

مارکا اما مدعی است که زیدان اگر همین طور از رودریگو استفاده نکند، این بازیکن با توجه به سنی که دارد، دیگر انگیزه برای بازی در رئال مادرید نخواهد داشت و به همین راحتی رئال مادرید ممکن ستاره درخشانی را از دست دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала