Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشر: مگوایر از خودش دفاع کرد/ تصمیمات داور کاملا درست بود

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشایر Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United
اوله گونر سولسشایر  Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اولگنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد به ستایش از عملکرد هری مگواری پرداخت و از تصمیمات داور بازی پشتیبانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی شیاطین سرخ پس از پایان بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و در پیوند به اتفاقات شب گذشته در دیدار برابر چلسی صحبت کرد. سولسشر در گفتگو با شبکه «اسکای اسپورت» اظهار داشت:«ما موفق شدیم یک بار دیگر دروازه‌مان را بسته نگه داریم. ما به لحاظ دفاعی داریم بهتر می‌شویم و دو گل خیلی خوب هم در این دیدار به ثمر رساندیم. بابت گلزنی تیمم خوشحالم».

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چلسی 0 – منچستریونایتد 2؛ لمپارد رفت و برگشت باخت+عکس

سرمربی نارویجی منچستریونایتد در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:«در جریان بازی‌ حرکات انفرادی خوبی را هم از بازیکنان شاهد بودیم. به نظرم ما در نیمه اول منفی بودیم و خیلی رو به عقب بازی کردیم، به طوری که مرکتب اشتباهات فنی هم شدیم که در حال عادی چنین اشتباهاتی نمی‌کنیم اما گل‌هایی که به ثمر رساندیم، شگفت‌انگیز بود».

سولسشر همچنین در خصوص ضربه‌ای که مدافع انگلیسی‌اش به میچی باتشوایی در کنار زمین و در شرایطی نامتعادل زد، اظهار داشت:«من فکر نمی‌کنم که آن صحنه کارت قرمز داشت. مگوایر در واقع خواست که از خودش محافظت کند. باتشوایی بالای سر او بود و هری تنها پایش را بالا آورد تا مبادا مصدوم شود».

سولسشر در پایان صحبت‌هایش در خصوص گل‌های مردود چلسی که اولی به خاطر هل داده شدن برندان ویلیامز توسط آسپیلیکوئتا و دومی به خاطر در آفساید بودن اولیویه ژیرو پذیرفته نشد، تصریح کرد:«ما همیشه می‌خواهیم تصمیمات درستی گرفته شود و این اتفاق در این بازی افتاد چون بدون کمک VAR گرفتن چنین تصمیماتی امکان‌پذیر نبود. از دید من هم هر دو گل چلسی به درستی مردود اعلام شد».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала