راهکار عجیب مقامات سنگاپور برای مقابله با کرونا ویروس

© REUTERS / THE CENTRAL HOSPITAL OF WUHAN راهکار عجیب مقامات سنگاپور برای مقابله با کرونا ویروس
راهکار عجیب مقامات سنگاپور برای مقابله با کرونا ویروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در سنگاپور افزایش یافته، به همین علت، مقامات سنگاپور وادار شده اند برای جلوگیری از افزایش مبتلایان تدابیر جدیدی را اتخاذ کنند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Straits Times در سنگاپور برای کنترل شیوع کرونا، سیاست «قرنطینه خانگی» به همراه مجازات‌های شدید قانونی اتخاذ شده است.

شمار افراد مبتلا به کرونا در سنگاپور بالاترین تعداد پس از چین است. دولتمردان سنگاپور برای کنترل شیوع این بیماری، مقررات مربوط به ورود افراد از چین به سنگاپور را بسیار شدیدتر کرده‌اند. براساس مقررات جدید افراد " قرنطینه خانگی"  در صورت تخلف و خروج از خانه های شان با مجازات شش ماه زندان و جریمه سنگین مواجه خواهند شد.

  پیشنهاد جالب رهبر بودائیان برای مقابله با کرونا ویروس - اسپوتنیک افغانستان
پیشنهاد جالب رهبر بودائیان برای مقابله با کرونا ویروس

مقامات سنگاپور امیدوارند با این کار‌ها بتوانند مانع از ورود کرونا به کشورشان شوند.

براساس این مقررات جدید، سنگاپوری‌هایی که از سفر به چین به کشورشان باز می‌گردند باید چهارده روز در خانه‌هایشان بمانند و از نظر بهداشتی و درمانی بررسی شوند و در این مدت حق ندارند از خانه خارج شوند. به گفته مقامات سنگاپوری، این نوعی قرنطینه خانگی است. به گفته لارنس وانگ از مسئولان وزارت بهداشت سنگاپور، مجازات‌های شدیدی برای کسانی در نظر گرفته شده است که بخواهند این محدودیت‌ها را نقض کنند.

گفتنی است ویروس جدید کرونا (2019-nVoC) برای اولین بار 12 دسامبر در شهر ووهان چین شناسایی شد. کمیسیون بهداشت و درمان شهرداری ووهان در 31 دسامبر، اعلام کرد که 27 نفر که با بازار غذاهای دریایی شهر در ارتباط بودند، به این "بیماری مرموز" مبتلا شده اند.

واکسنی برای این ویروس تاکنون وجود ندارد و تنها راه نجات از آن تشخیص زودهنگام و درمان بیمار زیر نظر پزشکان در قرنطینه است. مقامات چینی از شهروندان این کشور خواسته‌اند از حضور در اماکن شلوغ و عمومی خودداری کنند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала