Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال دوری چند هفته‌ای ستاره تاتنهام از میادین

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام Футбол. Лига чемпионов. Матч "Тоттенхэм" - ЦСКА
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام   Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیونگ مین سون، ستاره تاتنهام و تیم ملی کوریای جنوبی، به دلیل مصدومیت و شکستگی از ناحیه آرنج دست خود نمی تواند تا چند هفته پیش رو این تیم را همراهی کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه تاتنهام اعلام کرد که سون هیونگ مین مهاجم کوریایی این تیم در دیدار برابر ویلا دچار مصدومیت شد پزشکان از احتمال شکستگی جزئی دست این بازیکن خبر دادند و گفتند که نیاز به جراحی دارد. سون حالا به یکی دیگر از نگرانی های ژوزه مورینیو و فهرست مصدومان طولانی این مربی پرتگالی تبدیل شده است. پیش از این نیز هری کین، مهاجم اصلی تاتنهام، به دلیل پارگی رباط صلیبی عمل جراحی انجام داده و ادامه فصل را از دست داده بود.

با این حال دقایقی پیش سایت رسمی باشگاه تاتنهام با نشر بیانیه‌ای از مصدومیت این بازیکن خبر داد. در این بیانیه آمده:«هیونگ مین سون این هفته تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت تا مصدومیت و شکستگی آرنج راست خود را درمان کند. بازیکن تیم ملی کوریای جنوبی در جریان دیدار برابر استون ویلا دچار شکستگی شد. پس از انجام جراحی، تیم پزشکی باشگاه شرایط او را بررسی خواهند کرد اما انتظار می رود که این بازیکن چند هفته از میادین دور باشد».

تاتنهام فردا شب در لیگ قهرمانان اروپا میزبان لایپزیگ آلمان است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала