Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا؛ بازگشت هیجان به قاره سبز

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چهار تیم لیورپول، اتلتیکومادرید، پاری‌سن‌جرمن و بوروسیا دورتموند امشب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را آغاز می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می شود. لیورپول به عنوان مدافع عنوان قهرمانی امشب در آغاز مرحله رفت یک هشتم نهایی در استادیوم واندا متروپولیتانوی شهر مادرید اسپانیا به مصاف تیم اتلتیکو می رود. لیورپول به شکلی عجیب و غریب آماده و قدرتمند است. این تیم از 26 بازی اخیر خود 25 بار به پیروزی رسیده است.

Тренер команды Манчестер Сити Хосеп Гвардиола на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری: منچسترسیتی برای دو فصل از حضور در لیگ قهرمانان محروم شد

بر خلاف لیورپول، اتلتیکومادرید به هیچ عنوان آماده نیست و روزهای تقریبا بدی را پشت سر می گذارد. این تیم حالا باید به عنوان تیم چهارم جدول لالیگا به مصاف صدرنشین 76 امتیازی لیگ برتر انگلیس برود. در 4 رویارویی قبلی هر کدام از تیم‌ها یک برد به دست آورده‌اند و 2 تساوی رقم خورده است. همان طور که دیه‌گو سیمئونه در بازی‌های خانگی حذفی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکومادرید هرگز شکست نخورده، یورگن کلوپ هیچ وقت در مجموع 2 رقابت و برگشت حذفی در این جام حذف و شکست را تجربه نکرده است.

در دیدار دیگر هم پاری‌سن‌جرمن برابر دورتموند به میدان می‌رود.

این روزها شرایط پاری‌سن‌جرمن و دورتمومند خوب است. هر دو تیم نتایج خوبی کسب کرده اسند. اکنون این دو تیم قرار است دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با یکدیگر برگزار کنند. این مسابقه در استادیوم سیگنال ایدوناپارک برگزار می شود. این دو تیم مدعیان قهرمانی لیگ‌هی کشور خود هستند و می‌توانند در اروپا هم مدعی باشند. هر دو تیم  تیم تا به حال تنها 2 بار به مصاف هم رفته‌اند و هر 2 رقابت هم برنده نداشته است.

این دیدار امشب همزمان ساعت 12:30 به وقت افغانستان برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала