Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب اسطوره لیورپول به احتمال پس گرفتن قهرمانی از منچستر سیتی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers
استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استیون جرارد، اسطوره لیورپول مدعی شد مدعی شد به دلایلی واضح علاقمند است در جریان روشن شدن تکلیف این پرونده قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "دیلی میل" انگلیس، پس از محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر هم تحقیقات مجزایی در این رابطه انجام خواهد داد که می‌تواند به قیمت پس گرفتن یکی از عناوین قهرمانی سیتیزن‌ها تمام شود.

Игроки команды Манчестер Сити перед судьей Кевином Френдом на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
روزهای سخت سیتی ، قهرمانی سال 2014 پس گرفته میشود ؟

اکنون استیون جرارد، سرمربی کنونی رنجرز مدعی شد به دلایلی واضح علاقمند است در جریان روشن شدن تکلیف این پرونده قرار گیرد. او در این خصوص اظهار داشت:«به نظر می رسد از منظر یوفا این یک مجازات واقعی به شمار می آید. من مطمئن هستم که آنها درخواست تجدید نظر می دهند، از همین‌رو ما صبر می‌کنیم و خواهیم دید که نتیجه چه خواهد داد. سپس می بینیم که لیگ برتر در این رابطه تصمیمی خواهد گرفت یا خیر».

او در ادامه این صحبت‌ها افزود:«هم‌اکنون هیچ التماس و بهانه‌ای وجود ندارد و وضعیت همین‌گونه است. حالا که من اینجا حضور دارم، منچسترسیتی قهرمان آن فصل شده، پس به آنها تبریک می گویم، آنها قهرمان هستند. تا زمانی که پرونده پیش نرود بهانه ای وجود ندارد. همه حرف من این است با توجه به شدت مجازات یوفا، حتما خطایی رخ داده است. اما خواهیم دید که روند این پرونده چگونه پیش می رود».

این در حالیست که باشگاه منچسترسیتی تخلفات مالی خود را انکار می‌کند ولی اگر لیگ برتر در این رابطه به قطعیت برسد، امکان پس گرفتن قهرمانی سال 2014 سیتیزن‌ها وجود خواهد داشت. در حالی که مقامات اجرایی لیگ برتر از صحبت کردن در این باره خودداری کرده‌اند، همین حالا هم شایعاتی در مورد کسر امتیاز از منچسترسیتی در فصل جاری به گوش می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала