Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 2 سلتاویگو 2 ، تیم زیدان متوقف شد اما صدرنشین ماند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید در ادامه هفته 24 رقابت های لالیگای اسپانیا در مقابل سلتاویگو به تساوی دو بر دو رضایت داد.

به گزارش اسپوتینک، تیم های رئال مادرید و سلتاویگو بامداد دوشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو تیم به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا در دقیقه 7 سلتاویگو روی اشتباه خط دفاع حریف با گل سمولوف روس از حریف خود پیشی گرفتند. در ادامه توپ و میدان در اختیار بازیکنان رئال قرار گرفت، اما شاگردان زیدان به هر چه زدند به در بسته خوردند تا نیمه اول بازنده به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم اما شدت فشار حملات رئال جواب داد و این تیم سرانجام در دقیقه 52 روی یک حرکت تیمی توسط تونی کروس به گل مساوی دست پیدا کرد.

چند دقیقه بعد و در دقیقه 65 بازیکنان رئال توسط ادن هازارد صاحب یک ضربه پنالتی شدند. سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید هم این ضربه را تبدیل به گل کرد تا تیم زیدان باخت را با بردی شیرین عوض کند.

اما این پایان کار نبود زیرا در دقیقه 86 تعویض طلایی سلتاویگو، سانتی مینا یک بار دیگر روی اشتباه خط دفاع رئال مادرید موفق شد گل تساوی بخش سلتا را وارد دروازه رئال کند تا شاگردان گارسیا با دست پر و کسب یک امتیاز در مقابل صدرنشین رقابت ها برنابئو را ترک کنند.

رئال با کسب این تساوی 53 امتیازی شد و با یک امتیاز بییشتر از بارسلونا به صدرنشینی اش در جدول لالیگا ادامه داد.

سلتاویگو نیز با این تساوی یک پله در جدول صعود کرد و با 21 امتیاز به رده 17 جدول رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала