جوانان عرب تابلیت های ضدحاملگی مصرف میکنند. چرا؟

CC0 / Pixabay / جوانان عرب تابلیت های ضدحاملگی مصرف میکنند. چرا؟
جوانان عرب تابلیت های ضدحاملگی مصرف میکنند. چرا؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از جمله تمام روش هایی که مردان عرب برای اصلاح و بهبود ظاهر خود به آن متوسل میشوند، مصرف تابلیت های ضد حامله گی مسخره ترین، نامعقول و خطرناک است.

در مقاله منتشره در نشریه سیدی (عربستان سعودی) گفته شده، این مشکل چند سال پیش، به ویژه در عربستان سعودی، زمان مورد توجه قرار گرفت، وقتیکه آنها بحث و گفتگو درباره تعداد روزافزون جوانان آغاز کردند که تابلیت های ضدحامله گی به طور دائیمی مصرف میکنند. ولی این نه تنها پادشاهی بلکه تمام کشورهای عربی را تحت تأثیر قرار داد. پس چرا جوانان این کار را می کنند؟

از جهان پرورش اندام تا عموم مردم

تابلیت های ضدحامله گی را قبلاً فقط افرادی به منظور افزایش عضلات سینه مصرف میکردند که وزنه برداری می کردند، زیرا این دارو حاوی هورمون های زنانه است.

ولی اکنون آنها را تعداد زیادی مردم، به ویژه، جوانان زیر 20 سال نیز مصرف میکنند.

ازدواج روز / روش عجیب برایرضایت مردان عرب - اسپوتنیک افغانستان
ازدواج روز / روش عجیب برای رضایت مردان عرب

جوانان متقاعد شده اند که تابلیت های ضدحامله گی هورمونهای مردانه را سرکوب می کنند و به این ترتیب به آنها در رسیدن به نتایج مطلوب کمک می کنند. علاوه بر این، همانطور که توسط تعداد زیادی از مردان تأیید شده است، این تابلیت ها واقعاً مؤثر هستند و نتایج بسیار خوب می دهند.

هدف چیست؟

هدف از تابلیت های ضدحامله گی - جلوگیری یا کاهش از تغییرات فیزیولوژیکی است که در دوران نوجوانی رخ می دهد، در نوبه اول مانند تغییر صدا، بزرگ شدن روی، بوجود آمدن دانه ها و رشد مو. علاوه بر این، جوانان می خواهند پوست خود را لطیف و نرم نگهدارند، بنابراین آنها نمی خواهند فقط به زیبایی و اهداف صرفاً آرایشی به مصرف نمودن تابلیت ها متوسل شوند و نمی خواهند ظاهر خشن مردانه داشته باشند.

هورمون مردانه تستوسترون مسوول رشد عضلات است، بنابراین، هنگام مصرف تابلیت های ضدحامله گی، این هورمون کاهش می یابد و ماهیچه های بدن به خصوص عضلات پاها، بازوها و قفس سینه کوچکتر می شوند.

استفاده از تابلیت های ضدحامله گی همچنین بر تجمع چربی ها در بدن تأثیر می گذارد، بنابراین شکل بدن دچار تغییرات اساسی می شود و باریک تر، نازک تر و زنانه تر می شود.

ضخامت موهای روی و بدن کاهش می یابد، رشد آنها کند می شود، در حالی که ریزش مو سر کاهش می یابد. به عبارت دیگر، اگرچه مو روی بدن از بین می رود، موهای سر، شروع به رشد می کنند.

با وجود این، طبق بسیاری نشریات، استفاده از تابلیت های ضدحامله گی نه تنها با تمایل بهبود شکل ظاهری بدن و رهایی از ظاهر نامطلوب، بلکه با نقض هویت جنسی همراه است. برخی از مردان از نظر جنسیت ناراحت هستند و می خواهند آن را تغییر دهند.

منهدس مشهور عربی ضحا حدید - اسپوتنیک افغانستان
افسانه های عربی: قصه موفقیت زنان معاصر مشرق زمین

ضمن تلاش تحلیل این پدیده و مراجعه به اظهارات کسانی که در واقع تابلیت های ضدحامله گی مصرف می کنند، متخصصان و روانشناسان به این نتیجه رسیدند - اکثریت قریب به دلیل مصرف تابلیت های ضدحامله گی میل به تغییر چهره ظاهری و رهایی از صفاتی دارند که مردان عرب دوست ندارند.

آیا علائم مردانگی تغییر کرده اند؟

در گذشته، عضلات بزرگ، شانه های پهن، موهای ضخیم، صدای درشت، بروت و ریش از ویژگی های خارجی مطلوب در مردان به حساب می آمد - هر چه بزرگتر می بودند، به همان اندازه بهتر بود. ولی، اعراب جوان معاصر، چه تابلیت های ضدحامله گی مصرف می کنند و چه نه، منظره را به روشی کاملاً متفاوت می بینند.

عوارض جانبی جدی

اکثریت تابلیت های ضدحامله گی حاوی استروژن و پروژسترون هستند. استروژن و پروژسترون توسط بدن زن تولید می شود و در بدن نیز به مقدار بسیار کمی موجود است. استروژن پاسخگوی قوه شهوانی و تولید منی (اسپرم) می باشد و پروژسترون برای تولید تستوسترون لازم است.

هنگامی که تابلیت های ضدحامله گی برای مدت طولانی مصرف می شوند، خطرات به طرز چشمگیری افزایش می یابد. بیایید از تغییرات اساسی در شکل و اندازه اندام های دستگاه تناسلی مرد شروع کنیم که کوچکتر می شود. قوه شهوانی نیز تا مرحله سرکوب کامل کاهش می یابد.

بازیگر سلیما هاک در جشنواره فیلم کن در فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
زنان عرب که در غرب مشهور شدند

از جمله اثرات منفی اثبات شده کاهش باروری و حتی ناباروری است، زیرا تابلیت های ضدحامله گی بر روی تعداد اسپرم ها تأثیر منفی می نمایند.

بزرگ شدن غده پروستات یک خطر بالقوه است، اگرچه در مورد اینکه آیا تابلیت های ضدحامله گی خطر ابتلا به سرطان را در مردان افزایش می دهد یا نه، نظر تائیدشده همگانی وجود ندارد.

در حقیقت، هنوز تحقیقات کافی در مورد این پدیده و پیامدهای آن از جمله افزایش خطر ابتلا به سرطان در مردان انجام نشده است. ولی کارشناسان به این واقعیت آشکارا اشاره میکنند که تابلیت های ضدحامله گی حتی برای خانم ها نیز خطرناک است که آنها را مجبور می کند به طور متناوب وضعیت جگر، سطح کلسترول یا وجود تومورها را بررسی کنند.

خطر دیگر این است که تابلیت ها فرکانس سکته قلبی را افزایش می دهد، بر خلق و خوی تأثیر منفی بجا می گذارد و باعث آسیب جدی به استخوان ها می شود، به خصوص اگر در بزرگسالی مصرف شود، هنگامی که تأثیر آن بر سیستم استخوانی بسیار زیاد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала