Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز یونایتد به یووه و رئال ؛ پوگبا را میفروشیم

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد میخواهد تا قبل از شروع رقابت های یورو 2020 پل پوگبا را بفروشد.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع جنجالی پوگبا به نظر میرسد باشگاه منچستریونایتد را خسته کرده است و مدیران این تیم میخواهند هر چه زودتر از این داستان رهایی پیدا کنند.

پوگبا که در حال حاضر دوران مصدومیت خود را سپری میکند مورد توجه دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید است و به نظر میرسد به محض این که یونایتد برای فروش این بازیکن چراغ سبز نشان دهد، برای خرید آن اقدام کنند.

از سویی دیگر نیز با خرید برنو فرناندز خیال منچستر تا حدودی از خط میانی اش راحت شده و حالا راحت تر میتواند به فکر فروش این ستاره فرانسوی باشد.

البته فروش پوگبا یک سود کلان نیز برای یونایتد خواهد داشت تا زیرا این تیم در تابستان به دنبال تقویت تیمش است  بازیکنانی همچون جادون سانچو ، جیمز مادیسون ، جک گرالیش و اریک دیر در لیست خرید یونایتد قرار دارند.

یونایتد میتواند با فروش پوگبا راه را برای خرید بازیکنان مد نظرش نیز صاف کند.

یونایتد برای فروش الماس سیاهش 83 میلیون پوند میخواهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала