Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوش برای هواداران پی‌اس‌جی، نیمار به بازی با دورتموند می‌رسد

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پاری‌سن‌جرمن اعلام کرد که نیمار به بازی با بوروسیادورتموند در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن این هفته در دیداری دشوار در لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند خواهد رفت. توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آمیا در هفته پیش‌روی رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) اعلام کرد که ستاره برازیلی تیمش در دیدار برابر بورسیا دورتموند به میدان خواهد رفت.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال غیبت نیمار در دیدار حساس برابر دورتموند

توخل در این خصوصو اظهار داشت:«در مورد نیمار ما باید بعد از انجام آزمایشات و مشورت با گروه پزشکی تصمیم بگیریم. نمی دانم نیمار فردا بازی می کند یا نه، اما قطعا او برای دیدار مقابل دورتموند آماده خواهد بود، اما شاید در بهترین فرم ممکن و مانند مانند دو هفته پیش نباشد. اما من اطمینان دارم نیمار در ادامه فصل به ما کمک خواهد کرد. امیدوارم نیمار دیگر مصدوم نشده و تا پایان فصل بتواند در چند دیدار در ترکیب پاری‌سن‌جرمن قرار گیرد.

سرمربی پی‌اس‌جی در بخش پایانی صحبت‌هایش همچنان در نیمار گفت:«علاقه نیمار به بازی کردن را درک می‌کنم.  نمی‌توانم  او را تحت فشار قرار دهم. توصیه‌های کادر پزشکی را می‌دانم  اما در کنار هم تصمیم می‌گیریم. مایلم نیمار همیشه بازی کند، با این حال  فاکتورهای زیادی برای تصمیم‌گیری وجود دارد. نظر کادر پزشکی، بازیکن و احساس عدم نگرانی برای بازی کردن بسیار مهم است».

نیمار در سال های اخیر در آستانه بازی های مهم تیمش در این رقابت ها همیشه مصدوم بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала