Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک لسترسیتی تابستان پیش‌رو راهی منچستریونایتد می‌شود

© Dave Thompsonمنچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش منچستر اونینگ نیوز، باشگاه منچستر یونایتد تابستان پیش‌رو جیمز مدیسون را به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد زیر نظر اولگونار سولسشر نتایج سینوسی کسب کرده و برخلاف خریدهایی که انجام داده است شاگردانش چندان موفق عمل نکرده‌اند. در این میان شیاطین سرخ در تابستان پیش رو به دنبال جذب هافبک لستر سیتی هستند.

اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
من‌یونایتد به دنبال مدیسون و گرلیش با 160 میلیون

پیش از این نیز نشریه سان انگلیس گزارش داده بود که باشگاه منچستریونایتد قصد دارد جیمز مدیسون و جک گریلیش را به خدمت خواهد گرفت. روزنامه «سان» مدعی شد، برای بهبود شرایط خط میانی منچستریونایتد، این باشگاه قصد دارد هرطور شده جیمز مدیسون هافبک لسترسیتی و جک گریلیش هافبک استون‌ویلا را خریداری کند. این باشگاه برای جذب ستاره‌های انگلیسی مبلغ 160 میلیون پوند هم بودجه تعیین کرده است.

قرارداد فعلی مدیسون تا سال 2023 با لسترسیتی اعتبار دارد، اما گفته می‌شود مدیر برنامه‌های این هافبک انگلیسی در حال مذاکره با سران باشگاه لسترسیتی است و به احتمال بسیار زیاد قرارداد این بازیکن با شرایط بهتر به مدت طولانی تمدید خواهد شد، اما اولگنار سولسشایر، سرمربی شیاطین سرخ که علاقه بسیار زیادی به این بازیکن دارد از مسئولان باشگاه خواسته حتی در صورت تمدید قرارداد مدیسون با روباه‌ها، به تلاش خود برای جذب او ادامه دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала