Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره دورتموند دلیل رد پیشنهاد منچستریونایتد را افشا کرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دورتموند
دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم دورتموند این موضوع که او به خاطر دستمزد پیشنهادی پایین شیاطین سرخ حاضر به پیوستن به آنها نشده است را کاملاً تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتیک، ارلینگ هالند می‌گوید اینکه او پس از ترک سالزبورگ با وجود دریافت پیشنهاد از منچستریونایتد، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده، هیچ ربطی به مسائل مالی نداشته است.

سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هالند: سولسشر نقش مهمی در پیشرفت‌ام داشت

ارلینگ هالند در جدیدترین مصاحبه اش در مورد ملاقات با اوله گونار سولسشائر و رد پیشنهاد منچستریونایتد پیش از پیوستن به دورتموند صحبت کرده است. هالند در صحبت با تلویزیون ناروی در این خصوص اظهار داشت:«هر کسی که مرا می شناسد می داند که پول اولویت اول من نیست و دورتموند را هم به خاطر مسائل مالی انتخاب نکردم. من از مدت ها پیش به رفتن به دورتموند فکر کرده بودم و زمانی که آن ها پیشنهاد دادند همه چیز خیلی سریع پیش رفت».

این مهاجم نارویجی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت:«سولسشائر نقش مهمی در کارنامه من ایفا کرده اما دورتموند بهترین انتخاب ممکن بود. پیش از اینکه با سوسلشائر ملاقات کنم تصمیم خودم را برا رفتن به دورتموند گرفته بودم. هدف این بود که بهترین تیم ممکن در این مقطع زمانی را انتخاب کنیم. رایولا بهترین ایجنت دنیاست و کمک زیادی به من کرده است.»

این ملی‌پوش نارویجی در ماه گذشته به بروسیا دورتموند پیوست و تاکنون در 270 دقیقه بازی برای این تیم 8 گل زده است. به این ترتیب بسیاری می‌گویند که یونایتد بازیکن مهمی را در انتقالات از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала