Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: با افتخار می‌گویم که مسی و رونالدو دو الگوی فوتبالی من هستند

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار، ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را دو الگوی فوتبالی خود می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت "گل"، نیمار در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به ستایش از دو ستاره فوتبال جهان پرداخته و از آنان به عنوان دو الگوی فوتبالی خود یا کرده است. ستاره برازیلی که اکنون در پی‌اس‌جی بازی می‌کند چهار سال در بارسلونا با مسی هم‌بازی بود.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال غیبت نیمار در دیدار حساس برابر دورتموند

نیمار پیش از این نیز به ستایش از این فوق ستاره آرجنتینی پرداخته است اما او با کریستیانو رونالدو هیچ وقت هم‌بازی نبوده است اما این باعث نشده تا به ستایش از این بازیکن هم نپردازد. این ستاره برازیلی در این خصوص اظهار داشت:«مسی و رونالدو دو الگوی فوتبال من هستند. احساس افتخار می‌کنم اگر حرکات این دو بازیکن را در زمین تقلید کنم».

لیونل مسی تاکنون شش بار توپ طلا را به دست آورده است؛ این در حالی است که فوق ستاره پرتگالی یوونتوس پنج بار این جایزه بزرگ را کسب کرده است. نیمار تاکنون این جایزه را کسب نکرده است. او زمانی که در بارسلونا بازی می‌کرد جزو سه گزینه نهایی بود اما پس از آمدن به این باشگاه پاریسی افت کرده و دیگر جزو بهترین‌ها نیست.

خبرهای بسیاری در این تابستان در مورد بازگشت او به بارسلونا مطرح شد؛ اما سرانجام او در پاریس ماندی شد دو سال سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала